چهارشنبه, 12 مهر 1396 11:48

مبدل ولتاژ

مبدل برق ماشین سوئر SUOER

محصولات سوئر SUOER

محصولات سوئر ساخت کشور چین بوده و تنوع محصولی که در این برند وجود دارد بی نظیر است.اگر به دنبال برندی متنوع هستید که تمام محصولات مورد نیاز را از یک برند خاص و یکسان خریداری کنید بهترین مارک را انتخاب کردید و براین اساس شرکت اینورتر گروپ نمایندگی رسمی محصولات سوئر SUOER مبدل برق ماشین را به خود اختصاص داده است.هم اکنون این محصولات را باهم بررسی می کنیم:

اینورتر ماشینی :

این نوع اینورتر ماشینی در تبدیل ولتاژ ماشین استفاده می شود و به منظور روشن کردن لپ تاپ، دوربین و سایر وسایل برقی که در مسافرت و اردو که برق شهری به صورت مستقیم در دسترس نیست اینورتر ماشینی کاربرد فراوان دارد.

اینورتر صنعتی :

اینورتر صنعتی اینورتری است که در صنایع گوناگون مورد مصرف قرار می گیرد.در صنایعی مانند صنعت دفاع ، مخابرات، صنایع غذایی، صنعت معدن و همه صنعت ها اینورتر صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد و در ضمن توانی که به شما ارائه می دهد واقعی است.

مبدل ولتاژ

شارژ کنترلر خورشیدی :

مورد استفاده برای انواع پنل های خورشیدی در توان های گوناگون است مبدل برق ماشین. دارای بازدهی بسیار بالا بوده و کارکردشان در ولتاژ 12/24/48 است و برندی شناخته شده در کشور چین می باشد.در ضمن ای نوع شارژ کنترلر مورد استفاده در پروژه های سیستم های خورشیدی بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد.

شارژر باطری :

برای شارژ انواع باطری مورد استفاده است.این نوع شارژر در باطری های سیلد اسید، باطری خشک، باطری خورشیدی استفاده می شود.ولتاژ این شارژر باطری 12/24/48 بوده و در ضمن شارژ باطری ولتاژ 12 به 24 در یک سیستم وجود دارد.

بررسی توان اینورتر سوئر SUOER :

اینورتر ماشینی : توان اینورترهای ماشینی از 50 وات تا 1500 وات

اینورتر صنعتی : توان اینورترهای صنعتی از 1000 وات تا 6000 وات

نکته : اینورترهای چینی واینورترهای ایرانی ازلحاظ توان خروجی هیچ کدام دارای توان واقعی نیستند و توان هایی که بر روی اینورتر لحاظ می شود توانی صرفا نامی می باشد.

بررسی آمپرهای شارژ کنترلر خورشیدی سوئر SUOER :

آمپرهای این شارژ کنترلر از 5 تا 50 آمپر در دسترس است.این شارژ کنترلر دارای ورودی 12/24/48 هستند دارای صفحه LCD و LED می باشد.استفاده از این شارژ کنترلر بسیار آسان بوده و با نصب بر روی انواع سیستم های خورشیدی مورد استفاده است.

بررسی توان شارژر باطری سوئر SUOER :

آمپر این شارژر باطری از 3 آمپر تا 100 آمپر موجود می باشد.شارژر باطری برای شارژ باطری سیلد اسید، خشک، صنعتی، خورشیدی، مورد استفاده قرار می گیرد.در هر صورت این مارک از شارژر باطری تمام باطری ها مبدل برق ماشین را شارژ می کند و قابلیت شارژ سریع نیز از خواص این باتری است.در نظر داشته باشید ولتاژ شارژری که انتخاب می کنید باید با ولتاژ باتری هماهنگ باشد.

شرکت اینورتر گروپ شرکتی است که تمام محصولات خاص و با کیفیت را به نمایندگی قبول کرده و یکی از این برندهای معتبر برند سوئر SUOER است که اینورتر گروپ افتخار دارد که نماینده اصلی این برند است.

خواندن 5119 دفعه

طراحی و پیاده سازی M.A