محصولات

پروژه

پروژه

پروژه سیستم مستقل از شبکه 5/2 کیلووات به درخواست شرکت زرماکارون واقع در شهر قم می باشد.

قرار داد نصب و راه اندازی مجموعه برعهده شرکت اینورتر گروپ بوده و برنامه ریزی برای ساخت این پروژه از اواسط سال 95 آغاز گردیده .

پروژه سیستم مستقل از شبکه متشکل از دارای توان مصرفی 5000 وات ساعت ، پنل خورشیدی 250 وات YINGLI ، اینورتر سینوسی 3000 وات COTEK و شارژ کنترلر 60 آمپرMPPT EP SOLAR نصب گردیده است .

شرکت فنی و مهندسی اینورتر گروپ مشاوره طراح ، تامین کننده قطعات و مجری سیستم های خورشیدی را بر عهده دارد.

اینورترگروپ

برق تولیدی این پروژه در طول شبانه روز انرژی مورد مصرفی مورد نیاز خود را از طریق خورشیدی تامین می کند .

اینورتر گروپ از بزرگ ترین شرکت های پیشرو در امر سیستم های خورشیدی جز برند های پرفروش در این زمینه در دنیا هستند.

یکی از بزرگ ترین سیستم های فتوولتاییک مستقل از شبکه OFF GRID در قم بهره برداری شده است این پروژه خورشیدی قابل اطمینان در ساختمان تجاری ، اداری فراهم نموده . برنامه استفاده از انرژی های تجدید پذیر در مرحله اول ایجاد یک سیستم الکتریکی مقرون به صرفه برای تامین نیاز خانه ها و اماکن تجاری و اداری برای 24 ساعت شبانه روز در دستور کار خود قرار داده است.

اینورترگروپ

پروژه سیستم مستقل از شبکه توزیع برق با استفاده از این روش می توان مقدار معینی از انرژی الکتریکی را در سیستم جدا از شبکه به عنوان برق اظطراری ذخیره نمود و به عنوان برق شهر AC را تبدیل به برق DC می نمایند و راه اندازی نیروگاه خورشیدی به گونه ای است که انرژی خود را مستقیما از خورشید در یافت می نمایند و برای بسیاری از وسایل برقی کاربرد، و اما مهم ترین مزیت و راه اندازی نیروگاه خورشیدی عموما بر روی پشت بام خانه و کارگاه راه اندازی می شود و می تواند امروزه برای رفع کمبود انرژی الکتریکی در گسترش انرژی خورشیدی را دارد.

قایلیت نصب و راه اندازی برای همه ی مکان ها و هزینه راه اندازی نیروگاه خورشیدی بستگی به شرایط آب هوایی دارد مانند هوای آفتابی ، دمای محیط و سرعت باد از جمله مهم ترین شرایط می باشد .

اینورترگروپ
اینورترگروپ
اینورترگروپ
اینورترگروپ

شرکت اینورتر گروپ با برخورداری از نیروهای کارآمد و با همکاری با بهترین برندهای روز دنیا ، پنل خورشیدی و اینورتر متصل به شبکه جهت جریان برق مستقیم در حوزه نیروگاه متصل به شبکه 15 کیلو وات طراحی و اجرا می شود.

و در راستای تامین بخشی از سیستم خورشیدی متصل به شبکه با ظرفیت 15 کیلووات برروی پشت بام در شهر شیراز در سال 93 آغاز گردیده است و قابل نصب و راه اندازی می باشد . این نیروگاه خورشیدی متصل به شبکه متشکل از اینورتر متصل به شبکه 16 کیلووات پلاتنیوم و پنل خورشیدی YINGLI استفاده شده است.

طراحی و پروژه سیستم خورشیدی متصل به شبکه به گونه ای می باشد که همزمان به طور موازی با شبکه برق سراسری توان تولید می نمایند. یکی از اجزا اصلی سیستم خورشیدی متصل به شبکه برق DC تولیدی را توسط پنل خورشیدی متناسب با ولتاژ و فرکانس شبکه برق AC تبدیل می شود .

اینورترگروپ

احداث یک پروژه خورشیدی متصل به شبکه با دانش کافی می توان یک پروژه سیستم خورشیدی با محیطی شامل برآورد موقعیت زمین ، شدت تابش خورشید در هر منطقه و با در نظر گرفتن شبکه برق و چیدمان پنل خورشیدی امکان سنجی می باشد .

امکان سنجی بر اساس نوع پروژه سیستم خورشیدی متصل به شبکه شامل موارد زیرمی باشد:

بررسی موقعیت محل ، شرایط موقعیت محل، شرایط دسترسی به زمین های مناسب و محل نصب سیستم نیروگاهی

نوع و برند پنل ها

بررسی زیست محیطی

بررسی مزایا و معایب روش های مختلف تامین انرژی در شرایط محل پروژه

محاسبه میزان انرژی الکتریکی تولیدی براساس نوع نیروگاه

هزینه پروژه (نصب ، تعمیرو نگهداری)

اینورترگروپ
اینورترگروپ
اینورترگروپ
اینورترگروپ

پروژه سیستم جدا از شبکه ویلایی جهت روشنایی و روشن کردن یخچال در شهر دماوند نصب و راه اندازی گردیده است. قرار داد نصب و راه اندازی مجموعه برعهده شرکت اینورتر گروپ بوده و برنامه ریزی برای ساخت این پروژه ازسال 94 آغاز گردیده است.

پروژه سیستم روشنایی خورشیدی در چنین سیستم هایی ، انرژی الکتریکی مورد نیاز لامپ ها از نور خورشید به کمک پنل خورشیدی و سیستم برق خورشیدی تامین می گردد.

سیستم جدا از شبکه OFF GRID برق تولید شده از پنل خورشیدی وارد باتری شده و در آن ذخیره می شود در این روش مصرف کننده می تواند بخشی از برق خانه خود را با استفاده از برق خورشیدی جهت روشنایی و روشن کردن یخچال تامین نماید .

اینورترگروپ

پروژه سیستم جدا از شبکه ویلایی در شهر دماوند متشکل از اینورتر 2000 وات COTEK ، پنل خورشیدی 195 وات SUNTECH و شارژ کنترلر 60 آمپر MPPT راه گسترده ای جهت روشنایی و روشن کردن یخچال می باشد.

سیستم جدا از شبکه براساس نورخورشید تولید می شود و دسترسی به شبکه سراسری برق امکان پذیر نیست و می توان جهت سیستم ویلایی ، برق ویلایی خورشیدی و برق خانگی مورد نصب واقع شود.

برای راه اندازی سیستم خورشیدی ویلایی محاسبه توان مصرفی، نصب استراکچر خورشیدی ، نصب پنل خورشیدی برروی استراکچر ، نصب باتری به صورت سری کردن ، تنظیم شارژ کنترلر خورشیدی، نصب اینورتر توجه نمایید.

مراحل راه اندازی سیستم مستقل از شبکه خورشیدی در دماوند:

اینورترگروپ

راه اندازی یک سیستم خورشیدی مورد استفاده در باغ ویلا را می توانید از سایت اینورتر گروپ مطالعه نمایید. جهت نصب سیستم خورشیدی شما مصرف کننده می توانید تجهیزات خود را از اینورتر گروپ بخواهید که نصب آن بسیار ساده و آسانی دارد و می توان در محل مورد نیاز خود نصب نمایید .

  1. باتری های خورشیدی تجاری یا سلنیوم ساخته می شوند یا از سیلیکن می باشد.
  2. میزان توان تولیدی در نور مستقیم خورشید، به طور متوسط 12 میلی ولت در هر سانتی متر مربع است و مقادیر کمتر یا بیشتر هم هستند ولی این نرمالش می باشد.
  3. مصرف متوسط برق یک خانواده ایرانی 300 کیلووات ساعت در ماه می باشد.
  4. عمر متوسط سیستم خورشیدی 6 تا 10 سال است بعد از این نابود نمیشود ولی کیفیت آن ها پایین میاد.
  5. به طور متوسط 10 کیلووات ساعت در روز یا 416 وات ساعت در شبانه روز ، با توجه به این که این مقدار متوسطه و مطمئنا در روز مصرف آن بیش از نصف شب می باشد.
اینورترگروپ
اینورترگروپ
اینورترگروپ

نیروگاه سیستم خورشیدی تزریق به شبکه 70 کیلووات به درخواست شرکت توزیع برق شهر مشهد در سال 94 آغاز گردیده است . نصب و راه اندازی این نیروگاه متشکل از اینورتر متصل به شبکه 3 فاز پلاتنیوم آلمان دارای ورودی 120 تا 1000 ولت، پنل خورشیدی 250 وات YINGLI ساخت چین، استراکچر گالوانیزه گرم، تابلو AC و DC نصب گردیده است. نیروگاه سیستم خورشیدی تزریق به شبکه با انتخاب مکان مناسب، نوع نصب پنل خورشیدی و تعیین ولتاژ و طرح اتصال به شبکه قابل نصب و راه اندازی می باشد. پروژه سیستم خورشیدی تزریق به شبکه شامل برآورد موقعیت زمین ، شدت تابش متوسط خورشید توسط جریان مستقیم خروجی ماژول فتوولتاییک از طریق جریان متناوب تبدیل می شود و در این سیستم قابلیت با برق شبکه سراسری داشته باشند . برای راه اندازی این پروژه 70 کیلووات تزریق به شبکه محاسبه توان مصرفی، نصب استراکچر خورشیدی ، نصب پنل خورشیدی برروی استراکچر، نصب باتری به صورت سری کردن ، تنظیم شارژ کنترلر خورشیدی، نصب اینورتر توجه نمایید.

پروژه

اجزای اصلی سیستم خورشیدی تزریق به شبکه به انرژی الکتریکی نوع منفصل از شبکه OFF GRID عبارت است از :

پنل خورشیدی : با تابش مستقیم نورخورشید ، انرژی خورشید به انرژی الکتریکی تبدیل می نماید .

اینورتر : برای راه اندازی اینورترنیاز به یک منبع ولتاژ AC احتیاج است و زمانی که برق شهردر دسترس نیست تبدیل کننده ولتاژجریان DC را به جریان متناوب AC تبدیل می نماید و با بهترین برند پلاتنیوم آلمان قابل راه اندازی می باشد .

استراکچر خورشیدی: مهم ترین قسمت هر سیستم فتوولتاییک نامیده می شود که پنل خورشیدی بر روی آن نصب و تحت زاویه ای در مقابل نور خورشید قرار می گیرند و با مقاوم بودن در مقابل باد تا 90 کیلومتردرساعت کاربرد دارد. برای راه اندازی سیستم خورشیدی ویلایی محاسبه توان مصرفی، نصب استراکچر خورشیدی ، نصب پنل خورشیدی برروی استراکچر ، نصب باتری به صورت سری کردن ، تنظیم شارژ کنترلر خورشیدی، نصب اینورتر توجه نمایید.

پروژه

وسایل مورد نیاز یک نیروگاه خورشیدی :

  1. تبدیل نور خورشید به جریان برق مستقیم توسط پنل خورشیدی
  2. تبدیل برق مستقیم (DC) به متناوب (AC) توسط اینورتر
  3. تامین برق مورد نیاز خانه
  4. تزریق برق اضافی به شبکه انتقال
پروژه

طراحی و پیاده سازی M.A