محصولات

photo_2018-03-13_11-56-40.jpg

اینورتر مستقل از شبکه چیست

شرکت بازرگانی فنی و مهندسی اینورتر گروپ به عنوان تولید کننده محصولات اینورتر مستقل از شبکه و انواع مدل های اینورتر برند COTEK و LINK CHAMP ساخت کشور آلمان دارای مشخصات فنی مهمی است که در صنعت نقش بسیار دارد. تعریفی که می توان از اینورتر مستقل از شبکه نمود یک وسیله پرقدرت که با بکارگیری تکنولوژی پیشرفته قرار می گیرد. و بااستفاده از این روش می توان مقدار معینی از انرژی الکتریکی را در سیستم جدا از شبکه به عنوان برق اظطراری ذخیره می شود. و تنها برق شهر AC را تبدیل به برق DC می نماید . هم چنین برای لامپ 220 ولت از باطری سیلد اسید یا خشک کاربرد دارد. به عنوان مثال اینورتر 1500 وات خروجی آن پایین تر از 1500 وات است. اما سینوسی کامل شکل موج خروجی خالص و مربعی شکل است. اینورتر مستقل از شبکه نام های دیگری هم دارد مانند : مبدل ولتاژ، مبدل برق ماشین، تبدیل کننده ولتاژ، تبدیل DC به AC ، تبدیل برق باتری به برق شهری، برق ماشین به 220 ولت، مبدل برق، اینورتر سینوسی، اینورتر شبه سینوسی، اینورتر شارژردار می باشد. اینورتر مستقل از شبکه شبیه کانورتر عمل می کند یعنی جریان DC را به AC تبدیل می نماید و به طور دائم استفاده می شود که دارای ورودی با توان مشخص هستند . این سیستم جدا از شبکه برقی غیرقابل متحرک اند و مورد نیاز در وسایل برقی که ذخیره انرژی زیادی را تامین می نماید و یک منبع برقی هوشمند است. اینورتر مستقل از شبکه مزایای زیادی دارد که برای به کار بردن ماشین لباس شویی، یخچال، اتومبیل، تلویزیون و سیستم های خورشیدی ، برای روشن کردن آن به کار می رود و جهت کنترل کننده مبدل برقی است، و قدرت زیادی دارد. اینورتر جدا از شبکه دارای توان مصرفی بالا ،عمر مفید و طولانی مدت هم دارد . این گونه دستگاه برقی قابل موثری در لوازم برقی می باشد که مانند پنل خورشیدی و باتری مورد استفاده قرار می گیرد . لازم است بدانید اینورترها تجهیزات ثابتی هستند و مهم ترین ویژگی که اینورتر دارد مصرف برق را کاهش میدهد . و با بهترین برند روز دنیا برای اینورتر مستقل از شبکه COTEK، LINK CHAMP، INTELLIGENT در اینورتر گروپ ارائه می شود.

انواع اینورتر مستقل از شبکه از لحاظ شکل موج به 3 مدل تقسیم می شوند:

  • اینورتر سینوسی
  • اینورتر شبه سینوسی
  • اینورتر شارژر دار

اینورتر سینوسی : شکل موج این نوع اینورترها بسیار شبیه به شکل موج برق شهر می باشند و حتی در برخی از مواقع به لحاظ کاربرد فناوری پیشرفته در این نوع اینورترها خروجی آن ها بهتر از برق شهر می باشند. هم چنین به اینورتر سینوسی ، اینورتر خورشیدی هم گفته می شود.

اینورتر شبه سینوسی : این نوع اینورترها بازدهی پایین تری نسبت به اینورتر سینوسی دارند. در صورتی که کاربرد اینورتر معمولا از این نوع سیستم جهت کاربرد دستگاه هایی غیر موتوری و بدون المنت مورد استفاده قرار می گیرد و دستگاه هایی که از حساسیت کم تری برخوردار هستند کاربرد دارد .

اینورتر شارژر دار: اینورتر شارژردار همراه با باتری عملکردی خاص دارند و همراه با شارژر دارای ورودی برق شهر می باشند. و از این طریق می توان به وسیله شارژر باتری اتوماتیک که همراه با اینورتر وجود دارد در صورتی که دسترسی به برق شهر داشته باشیم باتری های خود را شارژ نموده. تکنولوژی اینورترهای همراه با شارژر باتری شبیه USP می باشد . و زمانی که برق شهر قطع شود اینورتر به صورت اتوماتیک وارد مدار شده و برق مورد نیاز مصرفی را تامین می کند . اینورتر شارژر دار به 2 شاخه تقسیم می شود: اینورتر به همراه شارژر باتری اتوماتیک ، اینورتر به همراه شارژ کنترلر خورشیدی

سیستم برق خورشیدی از 2 روش زیر تقسیم بندی می شود:

سیستم متصل به شبکه ON GRID: به سیستمی گفته می شود به صورت مستقیم به شبکه سراسری برق تزریق می شود. و بیشتر در مناطق شهری و نزدیک به شبکه برق استفاده می شود از مزایای آن کاهش مصرف برق بوده و می تواند نیاز به انرژی را تاحد قابل قبولی در ساعات روز برآورده کند.

سیستم مستقل از شبکه OFF GRID : انرژی مورد احتیاج از طریق پنل خورشیدی و باتری و شارژ کنترلر خورشیدی ، در مناطق دور از شهر در طول شبانه روز ، برای مکان هایی که دسترسی به برق شهر ندارند کاربرد دارد و احتیاجی به شبکه سراسری برق نمی باشد .

کاربرد اینورتر مستقل از شبکه :

شرکت فنی و مهندسی اینورتر گروپ یکی از شرکت های موفق در زمینه ساخت و تولید اینورتر مستقل از شبکه ، برند COTEK ساخت کشور تایوان بسیارمشهور بوده و نمایندگی انحصاری در ایران که مطابق با بروز ترین دانش روز ، محصولات خود را طراحی و ارائه می کند. از سری اینورترهای محبوب، شرکت اینورتر گروپ، توان های سری SP- SK نام برد که با مشخصات خود توجه و علاقه هر فرد علاقه مند و مورد نیاز را به خود جلب می نماید . رنج توانی این نوع سیستم برقی 300 تا 7000 وات مدل شبه سینوسی و سینوسی کامل خواهد بود. در واقع شما مصرف کننده می توانید با اینورتر جدا از شبکه یک سیستم برقی OFF GRID ، برق تولید شده را می توان بخشی از برق خانه خود را تامین می نماید . برق تولید شده از پنل خورشیدی وارد باتری شده و در آن ذخیره می گردد و برق ذخیره شده در باتری به برق متناوب توسط اینورتر وارد برق خانه می شود . لازم است بدانید برای تمامی لوازم خانگی می توان از اینورتر OFF GRID همان اینورتر جدا از شبکه می توان استفاده نمود . راه اندازی اینورتر مستقل از شبکه در اصل به یک ولتاژ AC (برق شهر) و در صورتی که برق شهر نیاز نباشد یک منبع ولتاژ DC احتیاج است . در اصل منبع DC را به منبع AC نیاز ما را برطرف می نماید . برای طراحی یک سیستم جدا از شبکه وجود اجزای اصلی پنل خورشیدی ، باتری و شارژ کنترلر اهمیت بسیار دارد در این سیستم، مصرف کننده می تواند بخشی از برق خانه خود را با استفاده از برق خورشیدی جهت روشنایی و روشن کردن یخچال تامین می نماید . سیستم جدا از شبکه براساس نور خورشید تولید می شود و دسترسی به شبکه سراسری برق شهری امکان پذیر نیست . می توان جهت سیستم ویلایی ، برق ویلایی خورشیدی ، باغ ، مزارع ، و برق خانگی مورد نصب واقع می شود .

خصوصیات اینورتر مستقل از شبکه :

  • مناسب برای سیستم قابل حمل خورشیدی پرتابل
  • پایه چراغ خورشیدی
  • برق اظطراری و پشتیبان منازل مسکونی
  • مناطقی که به شبکه برق دسترسی ندارند
  • برق اظطراری و پشتیبان ساختمان اداری
  • ایستگاه های مخابراتی، استفاده نمود

چگونه یک اینورتر مستقل از شبکه انتخاب کنیم :

شرکت بازرگانی اینورتر گروپ پیشرو در زمینه طراحی و فروش انواع مدل های اینورتر مستقل از شبکه ، به 2 بخش اینورتر سینوسی COTEK ، اینورتر شبه سینوسی LINK CHAMP ارائه می شود و به عنوان یک گروه مدیریت انرژی ارائه کننده تکنولوژی های برتر در زمینه تامین و تولید توان می باشد . اینورتر جدا از شبکه OFF GRID در دو مدل مختلف سیستم برقی با کیفیت و هم چنین بستگی به نوع استفاده ی شما مصرف کنندگان دارد و قابل ارائه و تامین توسط شرکت اینورتر گروپ می باشد . بهترین اینورتر جدا از شبکه که شما مصرف کننده می توانید کارایی و همین طور اطلاعات فنی زیادی از جمله جهت استفاده برای تامین روشنایی یا دوربین مدار بسته ، دارای ایزوله ورودی و خروجی نسبت به هم و با دارا بودن ورودی با توان مشخص ، به طور دائم پیوسته خروجی می دهد، جریان DC را به AC تبدیل ، دارای تک فاز و سه فاز بودن ، دارا بودن شکل موج خروجی ، کاملا سینوسی بوده و همراه با باتری کار می کند ، با اینورتر سینوسی شباهت بسیار دارد ، انرژی برق کمی را هدر می دهد و سرعت اینورتر بسیار سریع می باشد آشنا شوید و انتخاب خود را نمایید. مشتریان عزیز می توانند جهت انتخاب اینورتر مستقل از شبکه مناسب برای سیستم های خود ، می توانید با مهندسین مشاور ما که در این زمینه تخصص کافی را دارند مشورت نمایید. از آن جایی که تنوع کالاهای اینورتر بسیار بالا می باشد شما می توانید اینورتر مناسب را از بخش کاتالوگ ها، سایت اینورتر گروپ دریافت نمایید. و به راحتی اینورتر مستقل از شبکه مورد نیاز خود را انتخاب نمایند و با شرکت اینورتر گروپ در تماس باشید .

توان و ولتاژ ورودی اینورتر مستقل از شبکه :

توان های اینورتر سینوسی برند (COTEK) ساخت تایوان 350 وات – 700 وات – 1000 وات – 1500 وات – 2000 وات 2500 وات – 3000 وات – 3500 وات - 4000 وات – 4500 وات

دارای ولتاژ ورودی 12 ، 24 ، 48

توان های اینورتر شبه سینوسی برند ( LINK CHAMP) 300 وات – 400 وات- 600 وات – 800 وات – 1000 وات – 1200 وات – 1500 وات – 2000 وات - 2500 وات – 3000 وات – 4000 وات – 5000 وات

محافظت در برابر اتصال کوتاه

درجه حرارت بیش از حد – بار بیش از حد

کنترل خنک کننده بارگذاری فن

خروجی موج شبه سینوسی خالص

ورودی و خروجی به طور کامل طراحی ایزوله

مطابق با استاندارد جهانی

طراحی و پیاده سازی M.A