محصولات

توربین بادی Heli 4.0 on-grid iSTA-BREEZE

توربین بادی Heli 4.0 on-grid iSTA-BREEZE - 5.0 out of 5 1 based on 2 votes

ما مفتخریم تا جدید ترین توربین بادیiSTA-BREEZE  مدل Heli 4.0 kw 48V off-grid iSTA-BREEZE که قابلیت کار در سرعت بادهای سبک ، متوسط و قوی را داشته باشد به نام سری helicopter به شما معرفی کنیم . Heli 4.0  به تازگی توسعه یافته است و یک توربین بادی جهت مصارف حرفه ای و طولانی مدت می باشد . که به راحتی در شرایط شدید باد نیز انرژی قابل اعتمادی را تامین می کند .

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت توربین بادی با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس: 02133999115



ابعاد مناسب و تجهیزاتی با کیفیتی که در این توربین مورد استفاده قرار گرفتند و هم چنین شیار های موجود در محفظه این امکان را به شما می دهد که از اتلاف گرما و هم چنین جلوگیری از تراکم بیش از حد ، جلوگیری می کند که این عمل باعث می شود تا توربین بادی طول عمر طولانی تری داشته باشد . شافت توربین بادی از جنس استیل ضد زنگ می باشد و در یاطاقان ها که دارای شیار های عمیقی و هم چنین روغن کاری شده می باشند کار می کنند .

توربین بادی چیست

 

توربین بادی یک نوع توربین برقی بادی به عنوان مبدل انرژی باد از آن یاد می شود وسیله ای است که انرژی جنبشی باد را به انرژی الکتریکی تبدیل می کند و در طیف گسترده ای از محورهای عمودی و افقی تولید می شوند . توربین بادی مورد استفاده در برنامه های مسکونی که بستگی به میزان برق مورد نیاز مصرف کننده دارد و براساس یک اصل ساده کار می کنند . انرژی موجود در باد و یا سه تیغه پروانه مانند را به دور یک روتور می چرخاند .

کاتالوگ

بارگیری پیوست‌ها:

ویدئوی محصول

رسانه

1 نظر

  • پیوند نظر سهراب ستوده یکشنبه, 16 آذر 1399 11:41 ارسال شده توسط سهراب ستوده

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

طراحی و پیاده سازی M.A