محصولات

شارژر باتری ماشین چیست

شارژر باتری ماشین چیست - 5.0 out of 5 1 based on 1 vote

ولتاژ مناسب برای شارژر باتری ماشین چقدر است؟


ولتاژ باتری ماشین 12 ولت میباشد که می توان با بیش از این ولتاژ شارژ شود. برای این که باتری خودرو شارژ شود حداقل به 12.9 ولت نیاز دارد. اما در این ولتاژ میزان شارژ آن بسیار کند است و تا وقتی که به طور کامل شارژ نشود می توانید آن را با ولتاژ بالا شارژ کنید . بنابراین ولتاژهای متناوب و ولتاژ شارژرهای باتری ماشین می توانند با اطمینان بیش از 15 ولت فراتر روند.

 

چگونه از شارژر باتری ماشین استفاده کنیم؟


هنگامی که ماشین شما روشن نمی شود، می توانید باتری ماشین را شارژ کنید. به طور متوسط، اکثر باتری ها حداقل 3 سال به شارژ مجدد نیاز ندارند. این در صورتی است که از باتری ماشین خود مراقبت کنید. شارژهای مکرر نشان می دهد که باتری اتومبیل شما از کیفیت پایینی برخوردار است یا اینکه به اندازه ی لازم از آن مراقبت نمی کنید. برخی از باتری ها دارای یک نشانگر شارژ هستند که در آن می توانید وضعیت باتری را ببینید. اگر نشانگر روشن یا زرد است، باید شارژ مجدد را انجام دهید.

 

چه مدت زمان میبرد تا باتری ماشین را با شارژر، شارژ کنیم؟


شارژ یک باتری اتومبیل فرسوده، برای شارژ کامل 4 تا 24 ساعت زمان میبرد تا شارژ شود ، این بستگی به این دارد که شارژر باتری ماشین شما با چه آمپری شارژ می شود و اندازه باتری ماشین شما نیز چقدر است. رایج ترین آمپر برای شارژرهای باتری ماشین حدود 4 آمپر است.

برای مشاهده سایر محصولات شارژر باتری ماشین کلیک نمایید.

شماره تماس: 02133999115

 

 

 

 

آیا راه اندازی اتومبیل با شارژر باتری مقرون به صرفه است؟


یک شارژر باتری به گونه ای طراحی شده است که در مدت زمان طولانی شارژ کمی را تحویل می دهد و به باتری اجازه می دهد شارژ را جذب کرده و ولتاژ و آمپر را حفظ کند. شارژر بلافاصله برای تأمین نیاز موتور استارت ، آمپراژ کافی ایجاد نمی کند و قادر به پرش سریع از ماشین نخواهد بود.

راهنمای خرید شارژر باتری ماشین:


انتخاب شارژر باتری ماشین در زمینه برق و صنعت کاربرد بسیار داردو می تواند یکی از پرکاربرد ترین وسیله برقی در شرکت فنی و مهندسی اینورتر گروپ باشد. برای خرید شارژر باتری ماشین باید به این نکات توجه نمود:
آمپر شارژر باتری
ولتاژ شارژر باتری
شاخص ها
ویژگی های ایمنی
حفاظت از قطبیت معکوس
حالت شناور/ حالت نگهداری
گیره های مقاوم در برابر جرقه
امکانات شارژ باتری خودرو

 

شارژر باتری ماشین چند آمپر باید باشد ؟

شارژر باتری ماشین 10 – 20 آمپر می باشد .

 

انواع شارژر باتری ماشین:

 

شارژر باتری ماشین در انواع مختلف در بازرگانی اینورتر گروپ ارائه می شود. شارژر باتری ماشین از سازنده های مختلف در کشورهای مختلف ایران ، چین، تایوان در بازرگانی اینورتر گروپ می باشد. شارژ باتری ماشین در انواع آمپرها از 5 آمپر تا 60 آمپر قابل عرضه می باشد. هم چنین شارژر باتری ماشین در ولتاژ 12 ، 24 ، 48 ولت قابل عرضه می باشد.

 

 

 

 

شارژر های باتری ماشین چند آمپر هستند؟

 

شارژر باتری سواری با هدایت جریان الکتریکی به آن انرژی لازم را به باتری خودرو وارد می کند. به طور معمول ظرفیت باتری سواری 48 آمپر ساعت است و یک شارژر معمولی در 2 آمپر شارژ می شود. هم چنین شارژر کامل باتری سواری 34 ساعت طول می کشد با این حال برخی از شارژر های باتری سواری میزان شارژ متفاوتی دارند و از 2 تا 10 آمپر متغیر هستند.

 

جهت خرید و فروش شارژر باتری ماشین با ما تماس بگیرید .

شماره تماس:02133999115

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

طراحی و پیاده سازی M.A