محصولات

شرکت نصب پنل خورشیدی

شرکت نصب پنل خورشیدی - 5.0 out of 5 1 based on 1 vote

شرکت فنی و مهندسی اینورتر گروپ تلاش کرده است با توجه به درخواست بسیار از سمت مردم نصب پنل خورشیدی برای مصرف کنندگان با کمک مهندسین مجرب ما فراهم نموده است. جهت تامین روشنایی منازل، محل کار، باغ ها، دامداری ، مزرعه، پارک ها، جاده ها و ویلاهای سقف شیب دار، بر روی بام خود و غیره که برایتان مناسب باشد راه اندازی نماید. هم چنین شما می توانید به صورت تلفنی محصول مورد نیاز خود را تهیه نمایید . یا اینکه با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و انواع وسایل و تجهیزات برقی که استفاده می کنید با آنها در میان بگذارید. تا با مناسب ترین و بهترین قیمت و دارای برند های معتبر و کیفیت عالی با کم ترین هزینه، نصب پنل خورشیدی خود را انجام دهید. با نصب یک سیستم خورشیدی ، می توانید وابستگی خود را به شرکت های خدمات سنتی کاهش دهید ، به طور بالقوه صورتحساب های ماهانه انرژی خود را کاهش داده یا به کلی حذف کنید. به علاوه ، می توانید رد پای محیط زیست خود را کاهش دهید و کمتر و کمتر به مستقیم آلودگی زیست محیطی کمک کنید. نصب پنل خورشیدی خود را به شرکت  ما بسپارید تا بتوانیم بهترین و معتبر ترین تجهیزات مقرون به صرفه و از لحاظ فنی با مهندسین اینورتر گروپ در تماس باشید. شرکت اینورتر گروپ یکی از معتبر ترین ها شرکت ها جهت راه اندازی سیستم خورشیدی و نیروگاه خورشیدی برای شما مشتریان عزیز می باشد . جهت تماس با اینورتر گروپ با شماره های 02133999115 ، 02133999719 تماس بگیرید ما در اسرع وقت پاسخگوی شما مشتریان گرامی خواهیم بود. 

 

بهترین مکان برای قرار دادن پنل خورشیدی کجاست؟

 

بهترین مکان برای قرار دادن پنل های خورشیدی رو به جنوب و حداکثر سرعت ممکن (برای کاهش سایه فعلی و آینده) با شیب است که برای عرض جغرافیایی شما بهترین است. شما تا حد ممکن سایه های درختان ، ساختمان و سایر موانع را می خواهید. حتی چیزی مانند پرچم می تواند باعث کاهش خروجی صفحات خورشیدی شود. پنل های خورشیدی از فوتون های موجود در نور روز و نه از  نور خود خورشید ، الکتریسیته تولید می کنند.  بنابراین پنل ها برای کار در واقع لازم نیست که در نور مستقیم خورشید نصب شوند. در حالت ایده آل ، یک سیستم انرژی خورشیدی ثابت و بام نصب شده ، باید از زاویه ای برابر با عرض جغرافیایی محل نصب آن باشد. با این وجود ، زاویه های قله بین 30 تا 45 درجه در بیشتر مواقع به خوبی کار می کنند. هم چنین به عنوان یک قانون کلی صنعت خورشیدی ، پنل های خورشیدی حدود 25 تا 30 سال دوام می آورند. با این حال ، این بدان معنا نیست که آنها تولید برق را پس از 25 سال متوقف می کنند. این بدان معناست که تولید انرژی با توجه به آنچه تولید کنندگان به عنوان مقدار قابل توجهی کاهش یافته است.

 

جهت راه اندازی نصب پنل خورشیدی کلیک نمایید.

 

نصب پنل خورشیدی بر روی سقف شیب دار:

 

راه اندازی داربست

پایه های پنل خورشیدی را نصب کنید 

پنل های خورشیدی را نصب کنید 

سیم کشی پنل های خورشیدی 

اینورتر خورشیدی را نصب کنید

اینورتر خورشیدی باند و باتری خورشیدی

اینورتر را به واحد مصرف کننده وصل کنید

شروع و آزمایش پنل های خورشیدی

 

 

مراحل نصب پنل خورشیدی:

متداول ترین محل برای نصب صفحات خورشیدی سقف است. اکثر سقف ها معمولاً مشخصات مورد نظر برای نصب را دارند ، به طوری که پنل ها حداکثر نور خورشید را دریافت می کنند. با این وجود ، اگر نصب روی سقف قابل اجرا یا مطلوب نباشد ، صفحات خورشیدی نیز می توانند بر روی زمین نصب شوند. فقط باید مطمئن شوید که هیچ اجسامی مانع دسترسی به خورشید نمی شوند.

 

مراحل زیر نحوه نصب پنل خورشیدی روی سقف را توضیح می دهد:

1. راه اندازی داربست:

در مرحله اول ، شما باید داربست را برای اطمینان از ایمنی در کل مراحل نصب هنگام قرار گرفتن در پشت بام ، نصب کنید.

 

2. پایه های پنل خورشیدی را نصب کنید:

سپس ، سیستم نصب پنل خورشیدی باید راه اندازی شود. این امر از پایه صفحات خورشیدی پشتیبانی می کند. کل ساختار نصب باید کج و دارای زاویه بین 18 تا 36 درجه باشد تا حداکثر تابش نور خورشید را داشته باشد.

 

3. پنل های خورشیدی را نصب کنید:

هنگامی که پایه ها نصب می شوند ، خود پنل خورشیدی باید بر روی ساختار نصب شود. اطمینان حاصل کنید که همه پیچ و مهره ها را محکم کنید تا ثابت بماند.

 

4. سیم های پنل های خورشیدی را سیم کشی کنید:

مرحله بعدی در مراحل نصب ، نصب سیم کشی برق است. در بیشتر موارد ، از اتصالات MC4 استفاده می شود زیرا برای انواع پنل های خورشیدی مناسب است. هنگام نصب سیم کشی ، حتماً برق خانه را قطع کنید.

 

5. اینورتر خورشیدی را نصب کنید:

پس از آن ، اینورتر خورشیدی باید به سیستم متصل شود. به طور معمول در نزدیکی صفحه اصلی نصب می شود و می تواند هم در داخل و هم در خارج باشد. اگر اینورترها در مکان خنک تری نگهداری شوند کارآمدتر هستند.

اگر اینورتر خارج از منزل است ، باید از آفتاب بعد از ظهر دور نگه داشته شود. اگر در داخل خانه نصب شود ، گاراژ یا اتاق آب و هوا معمولاً بهترین مکان ها هستند ، زیرا در بیشتر سال خنک می مانند و دارای تهویه هستند.

 

6. اینورتر خورشیدی و باتری خورشیدی:

پس از آن ، اینورتر خورشیدی باید به باتری خورشیدی متصل شود. ذخیره سازی باتری خورشیدی می تواند شما را از نگرانی در مورد کمبود انرژی قابل استفاده در زمان های ابری نجات دهد ، همچنین می تواند هزینه های سیستم ذخیره سازی باتری خورشیدی را هنگام نصب کاهش دهد.

 

7. اینورتر را به واحد مصرف کننده وصل کنید:

اینورتر باید برای تولید برق به واحد مصرف کننده متصل شود. همچنین یک متر سنج باید متصل شود تا میزان الکتریسیته پنل های خورشیدی را در واقع تولید کند. برای بررسی عملکرد منظومه شمسی می توانید از رایانه یا دستگاه دیگر خود استفاده کنید. به عنوان مثال ، می توانید میزان تولید برق در زمان های مختلف را بررسی کنید و تصمیم بگیرید که چه زمانی برای استفاده از ماشین لباسشویی یا سایر وسایل برقی مناسب است.

 

8. شروع و آزمایش پنل های خورشیدی:

آخرین مرحله روشن کردن و آزمایش سیستم پنل خورشیدی تازه نصب شده است. پس از آن ، مراحل نصب پنل خورشیدی به پایان می رسد.

در این مقاله ، مراحلی را که باید هنگام نصب صفحات خورشیدی در خانه انجام دهید ، طی می کنیم. از این بخش شما می توانید به عنوان یک مرجع برای طراحی و نصب پنل های خورشیدی، محاسبات درجه بندی باتری، محاسبه تعداد پنل های خورشیدی، محاسبه درجه بندی وارون گر UPS، بار و قدرت مورد نیاز استفاده کنید. همچنین با مطالعه ی این بخش می توانید مدار ها، نمودارهای سیم کشی و حل شده را مشاهده کنید تا با پیروی از این آموزش ها بتوانید پنل های خورشیدی خود را در خانه نصب کنید.

محاسبه درجه بندی پنل های خورشیدی

تعداد مورد نیاز پنل های خورشیدی

درجه بندی کنترلر شارژ

زمان پشتیبانی باتری های موجود

بدست آوردن جریان مورد نیاز و جریان لازم برای شارژ باتری ها

زمان لازم برای شارژ باتری ها

اتصال موازی یا سری پنل خورشیدی

محاسبه درجه بندی باتری ها برای سیستم پنل خورشیدی

میزان قدرت پنل خورشیدی

درجه بندی UPS و وارون گر برای نیاز بار

انتخاب پنل خورشیدی مناسب برای خانه

 

یکی از مهم‌ترین راه‌ها برای تعیین محل نصب صفحات خورشیدی، بررسی محل نصب می‌باشد. با بررسی محل مورد نظر مشخص می‌شود که آیا این مکان جهت نصب پنل های خورشیدی مناسب است یا خیر. با بررسی مکان در نهایت مشخص می‌شود که آیا می‌توان صفحات خورشیدی را نصب کرد یا خیر و بر اساس پنل مورد نظر و اندازه آن، فرد باید هزینه‌ای را در نظر بگیرد. در مورد تعیین محل مورد نظر لازم است که در بررسی موقعیت، مکان قرارگیری خورشید را در فصل‌های مختلف سال مد نظر قرار دهیم. به عنوان مثال در فصل تابستان نسبت به فصل زمستان، خورشید در ارتفاع بالاتری قرار می‌گیرد. در واقع می‌توان گفت که در ماه‌های زمستان، نور خورشید به طور مستقیم بر روی آرایه‌ی خورشیدی می‌تابد. در یک نتیجه ‌گیری کلی تا این جا باید بدانیم که اولین عامل در اصول نصب پنل های خورشیدی، بررسی مکان مورد نظر می‌باشد. در بررسی مکان مورد نظر عوامل مختلفی را باید مد نظر قرار دهیم که در ادامه هر کدام را به طور جداگانه توضیح خواهیم داد.

جهت نصب پنل خورشیدی با شرکت اینورتر گروپ در تماس باشید.

02133999115

02133999719

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

طراحی و پیاده سازی M.A