محصولات

فروشگاه اینترنتی برق خورشیدی

فروشگاه اینترنتی برق خورشیدی - 5.0 out of 5 1 based on 1 vote

شرکت فنی و مهندسی اینورتر گروپ اولین و بزرگترین و یکی از معتبر ترین فروشگاه های اینترنتی برق خورشیدی در ایران می باشد. که شما عزیزان می توانید تمامی تجهیزات یک نیروگاه خورشیدی یا پکیج برق خورشیدی جدا از شبکه را به صورت یکجا تهیه نمایید. تمامی تجهیزات خورشیدی در برند های معتبر و مختلف در این فروشگاه موجود است. که از اصلی ترین این تجهیزات می توان به پنل های خورشیدی پلی کریستال و مونوکریستال، مبدل 12 به 220 ولت ، اینورتر شبه سینوسی ، اینورترهای متصل به شبکه و اینورترهای تمام سینوسی، انواع سازه و استراکچر خورشیدی، شارژکنترلر خورشیدی، باتری خورشیدی، کانورتر ، کانکتور،  تجهیزات حفاظتی نیروگاه خورشیدی مانند سرج ارستر، فیوز، کلید های قطع و وصل، تابلو برق، پروژکتورهای خورشیدی، پمپ خورشیدی (کالاهای برق صنعتی) استابلایزر، واریابل ، تثبیت کننده ولتاژ ، اتو ترانس ، فیوز، شارژر باتری اتوماتیک ، رله های امرجنسی ، منبع تغذیه سوییچینگ (کالاهای روشنایی) لامپ DC، پروژکتورDC ، فتوسل DC از برندهای متنوع، متعدد و سرشناس جهانی همچون: (کوتک COTEK  ، اینتلیجنت INTELLIGENT ، سوئرSUOER  ، پلاتینیوم  PLATINUM، استکا STECA ،سولاریسSOLARIS ، یینگلیYINGLI ، سانتک SUNTECH اوسدا OSDA،  ایزولا ISOLA، زایتک ZYTECH ، شارپ SHARP ، ال جی LG ، آگزیتک AXITEC، سولار ورد SOLARWORLD ، کانادا سولار CANADIAN SOLAR ،اوت بک OUTBACK ، مورنینگ استارSTAR   MORNING، اس ام ای SMA، دلتا DELTA ، دولد DOLD ، پیلز PILZ ، سمیکرون SEMIKRON ، یوپک EUPEC ، آی ایکس وای اس IXYS ، لورنتز LORENTZ ) موجود می باشد. 

پنل‌های خورشیدی می توانند در هر مکانی بدون نیاز به شبکه برق، انرژی الکتریکی مورد نیاز شما را تامین کنند. استفاده از این سیستم‌ها به عنوان جایگزینی مناسب برای دسترسی به انرژی الکتریکی در مناطق دور از شبکه برق تبدیل شده است. شرکت اینورتر گروپ، یکی از فعال ترین شرکت ها، در زمینه اجرای پروژه های خورشیدی بسیاری را در استان های کشور، در توان های مختلف و وات های متفاوت راه اندازی نموده ،و به شبکه سراسری متصل کرده است. طراحی و محاسبات جزء اصلی ترین بخش اجرای پروژه های برق خورشیدی میباشد. کارشناسان ما با درنظر گرفتن موقعیت جغرافیایی و آب و هوایی مناطق مختلف کشور، بهترین طراحی جهت بالا بردن بازدهی سیستم های برق خورشیدی را انجام خواهند داد. 

 

 

 فروشگاه اینترنتی برق خورشیدی: 

 

همه ما بارها نام برق خورشیدی یا انرژی سولار را شنیده ایم که می دانیم تعریف کلی آن تولید برق از انرژی نور خورشید است. حال می خواهیم به صورت جامع با برق خورشیدی که می تواند نوع متفاوتی از انرژی برق را برای شما تولید کند آشنا شویم. مصرف کنندگان در سطح کشور می توانند از برق سولار در محیط های مختلف استفاده نمایند. شرکت فنی و مهندسی اینورتر گروپ تلاش کرده است با توجه به درخواست بسیار از سمت مردم برای استفاده از پنل های خورشیدی جهت تامین روشنایی منازل، پکیج هایی آماده را برای آسایش و راحتی خرید شما فراهم کند تا شما بتوانید با توجه به شرایط منزل، محل کار، باغ خود و غیره یکی از این سیستم ها را، که برایتان مناسب باشد انتخاب نمایید. هم چنین شما می توانید به صورت تلفنی محصول مورد نیاز خود را تهیه نمایید . یا اینکه با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و انواع وسایل و تجهیزات برقی که استفاده می کنید با آنها در میان بگذارید. تا با مناسب ترین و بهترین قیمت برق خورشیدی خود را برای شما در نظر بگیرند. هدف ما راحتی شما برای راه اندازی سیستم خورشیدی به صرفه و مناسب با کم ترین هزینه و دارای برند های معتبر و کیفیت عالی می باشد. 

 

سیستم های برق خورشیدی دارای مهم ترین مزایا ، به موارد زیر اشاره کرده است:

 

قابل استفاده در شرایط جوی مختلف

برخورداری از طول عمر بالا

امکان کسب درآمد و فروش مازاد انرژی تولید شده

انرژی پاک و تجدید پذیر

کاهش هزینه های مصرف برق شهری

برخورداری از هزینه های نگهداری بسیار کم

عدم ایجاد آلودگی صورتی

عدم آسیب به محیط زیست

 

 

فواید استفاده از انرژی برق خورشیدی در ساختمان:

 

استهلاک کم و عمر زیاد : سیستم سولار یا برق خورشیدی به دلایل فنی و نداشتن استهلاک زیاد دارای عمر طولانی هستند و عمر مفید آنها حدود 25 سال است.

تولید برق بدون مصرف سوخت : سیستم های خورشیدی بدون تولید آلودگی و مصرف سوخت می توانند انرژی برق مورد نیاز شما را تامین کنند.

هزینه های پایین : در پکیج های خورشیدی هزینه تعمیر و نگهداری پایین است و تنها هزینه مربوط به تعویض باتری ها است.

کاهش آلودگی صوتی : سیستم های خورشیدی کاملا بدون حرکت و بی صدا هستند و بدون حضور کاربر نیز ذخیره انرژی در باتری را انجام می دهند.

کاهش آلودگی زیست محیطی : سیستم های خورشیدی هیچ گونه آلودگی زیست محیطی ندارند و از پاک ترین و سالم ترین انرژی های جهان هستند.

 

تجهیزات اصلی برق خورشیدی: 

 

سیستم باقیمانده و سایرتجهیزات به نوعی با وسایل مشابه در ساختمان ادغام می شوند.

بعضی از قطعات جانبی تجهیزات اصلی نیز برای نصب نمای ساختمان، قابل حذف و صرفه جوئی هستند.

و بدین ترتیب با همکاری طراح ساختمان و طراح سیستم خورشیدی می توان شرایطی را ایجاد کرد.

که امکان بهره برداری از سیستم فتوولتائیک با شرایط بهینه فنی و اقتصادی میسر باشد.

 

جهت خرید اینترنتی برق خورشیدی  و مشاوره فنی با اینورتر گروپ در تماس باشید.

شماره تماس:

02133999719

02133999115

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

طراحی و پیاده سازی M.A