محصولات

لاک تراش چیست

لاک تراش چیست - 5.0 out of 5 1 based on 2 votes

دستگاه لاک تراش چیست؟


دستگاه لاک تراش وسیله ای پرتابل برای به کار بردن و پاک کردن روکش سیم لاکی انجام میشود و برای جدا نمودن عایق های پلاستیکی از طریق کنداکتور جداگاه به طوری که به پایانه های پیچ متصل شده و یا به کانکتور سیم متصل میشوند. لاک تراش پرتابل پس از اتمام کار لحیم کاری ،سیم های ورودی و خروجی و اتصال آن ها، لاک روی سیم لاکی را می تراشد.

کارکرد لاک تراش برقی


لاک تراش برقی پره هایی داردکه مخالف لبه های قیچی عمل میکند در وسط تیغه ها، شکافی برای قرار دادن سیم وجود دارد. لاک تراش برقی به گونه ای عمل میکند در اطراف سیم می چرخد و عایق از آن خارج میشود . با این حال، اکثر لاک تراش ها ساختارهای دیگری هم دارند. نسخه های چند منظوره اغلب به نام ابزار ترکیبی یا دستگاه های چند منظوره نامیده می شوند. اگرچه لاک تراش اتوماتیک به طور چشمگیری نیاز ما را برطرف می کند اما امکان پاره شدن سیم های نازک نیز وجود دارد. بنابراین آنها برای جدا کردن روکش همه سیم ها مناسب نیستند. هنگام انتخاب لاک تراش برقی لازم است اطمینان حاصل شود که لاک تراش دستگیره راحتی داشته باشد و عایق را کامل از روی سیم بردارد و سیم را صحیح و سالم نگه دارد.

لاک تراش صنعتی


لاک تراش صنعتی یا سیم لخت کن صنعتی ، تیغه برنده ای هستند و دارای اسلایت هایی هستند که می توانند برای اتصال سرامیکی به کاربرده شوند . هم چنین لاک تراش صنعتی به درستی روکش سیم لاکی را بدون این که سیم مسی خراب شود پاک میکند . لاک تراش صنعتی وسیله ای بسیار مناسب و قابلیت تنظیم سرعت در سه حالت ، قابل حمل و سبک ، امنیت بالا به دلیل روکش روی تیغه ها و دارای درجه حفاظتی بالا برای برداشتن عایق سیم های برقی برای برقراری تماس مورد کاربرد میباشد. لاک تراش صنعتی در شرکت اینورتر گروپ موجود و قابل ارائه هستند.

 

خرید و فروش اینترنتی لاک تراش برقی

 

وب سایت رسمی اینورتر گروپ بزرگترین سایت اینترنتی در زمینه دستگاه لاک تراش برقی ، لاک تراش صنعتی ، لاک تراش دستی ، لاک تراش اتوماتیک، لاک تراش پرتابل میباشد. جهت خرید دستگاه لاک تراش برقی اتوماتیک  می توانید به سایت رسمی اینورتر گروپ مراجعه نمایید و جهت خرید دستگاه لاک تراش صنعتی با بهترین برند معتبر و کیفیت بالا و هم چنین قیمت بسیار مناسب می توانید به صورت آنلاین خریداری نمایید.

 

لاک تراش سیم و کابل


لاک تراش سیم و کابل از امنیت بالا و اطمینان بالایی در حین کار دارد و دارای قابلیت تنظیم تعداد دور و دارای شاسی جهت قطع و وصل به صورت دستی در زمان های مختلف قابل کاربرد میباشد. لاک تراش سیم لاکی یا لاک تراش سیم و کابل(سیم لخت کن ) به صورت اتوماتیک جهت لخت کردن سیم های مسی جلا داده شده با روکش براق و سیم های با عایق PVC قابل استفاده میباشد. لاک تراش سیم و کابل را از شرکت اینورتر گروپ بخواهید ، موجود و قابل ارائه برای مشتریان گرامی میباشد.

 

انواع لاک تراش

 

دستگاه لاک تراش برقی
دستگاه لاک تراش صنعتی
لاک تراش پرتابل
لاک تراش رومیزی
لاک تراش دستی
سیم لخت کن برقی
سیم لخت کن صنعتی
لاک تراش اتوماتیک
لاک تراش سیم لاکی

جهت خرید لاک تراش برقی و مشاوره رایگان با ما در تماس باشید.

شماره تماس 02133999115  

 

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

طراحی و پیاده سازی M.A