کانورتر DC/DC

کانورتر DC/DC - 5.0 out of 5 1 based on 2 votes
کانورتر DC/DC کانورتر DC/DC

فروش مبدل DC به DC لینک چامپ :

مبدل یا (DC-DC) (DC-DC converter) که جریان DC یک منبع را از سطح ولتاژ به سطح ولتاژ دیگر تبدیل ‌کند و ولتاژ خروجی می‌تواند از ولتاژ ورودی بیش یا کم باشد. در قبال مبدل‌ DC-DC، مبدل‌ AC-DC قرار دارد که جریان متناوب را به جریان مستقیم تبدیل ‌کند و مبدل‌ DC-AC یا اینورتر که جریان مستقیم را به متناوب تبدیل می‌شود.

مبدل‌ DC-DC به شکلی در منبع تغذیه سوئیچینگ و موتور DC به کاربرد دارد و جریان ورود بیش ترجریان رگولات ‌نشده‌ که از یک مبدل وارد مدار‌شود و بعد می‌توان آن به سطح ولتاژ درخواست شده تغییر داد. از این مبدل‌ به همراه یک ترانسفورماتور ایزولاسیون در مدار منبع تغذیه سوئیچینگ مصرف شود، هر چند برای محرک DC نیاز به ترانسفورماتور نیست.

گاهی یک ولتاژ DC را به ولتاژ DC دیگری تبدیل کرد, مثل مثبت ۵ ولت را به مثبت ۱۵ ولت تبدیل کرد و یا به کمک سیستم مبدل DC به DC میسرباشد.در مبدل DC به DC ولتاژ DC ورود به یک نوسان ساز موج مربع اعمال شود که خروج آن سیما و یک ترانسفورماتور را تحریک کند. معمول فرکانس از ۱ کیلو هرتز تا ۱۰۰ کیلو هرتز و هرچه فرکانس بالا باشد , ترانسفورماتور و اجزا صاف کوچک است.از طرف دیگر اگر فرکانس بالا باشد تولید موج مربع با اضلاع قائم دشوار شود.که فرکانس ۲۰ کیلو هرتز بهترین شکل است.

کاربرد مبدل DCبه DC :

فروش مبدل افزایش دهنده برای افزایش ولتاژ رابط DC خروج ریز منبع به 380 تا 400 ولت برای متصل شدن به شبکه توزیع از راه اینورتر DC –DC به کار رود. هم سلول خورشید سوخت احتیاج به منبع ولتاژ پایین دارد و یک مبدل DC به DC با ضریب بالا رفتن ولتاژ برای تنظیم کردن ولتاژ بین مبدل احتیاج و پژوهش قبل درباره مبدل گوناگون برای بالا رفت مثل موارد زیر تحلیل خازن سوئیچ شونده و سلف سوئیچ شونده و همین طور راه ترکیب خازن سوئیچ شونده با مبدل ، مبدل بالا رفتن ولتاژ مدل ضرب کننده ولتاژ خازن دیود و مبدل DC به DC ترانس باشد.

در این مبدل ضریب ولتاژ برای تبدیل کردن یک منبع مناسب AC برای مدل برای ریزمنبع ها کافی نبود.در مواقعی که ضریب ولتاژ زیاد بالا نیاز باشد از چند مدل برای افزایش ولتاژ تا حد مورد نیاز مصرف گردد.

با یک راه جایگزین می توان از مبدل فلای بک DC به DC که مزیتی مثل ساختار ساده، کنترل آسان و هزینه مقرون به صرف دارد مصرف شود ولی انرژی سلف نشت ترانس منجر به کاهش بازده و تنش الکتریک زیاد بر سوئیچ برگرد. رفع این مشکل نه فقط برای بازیابی انرژی سلف نشتی ترانس بوده برای در نظر گرفتن تنش ولتاژی درون سوئیچ فعال نیز کاربرد دارد.

تا وقتی که ولتاژ ورودی به اندازه کم 20 ولت اعمال بشود بیشتر از بازده در در 30% بار کامل حدود 93.1% است.در شرایط بار کامل بازده حدود 89.3 % باقی ماند. زمان که ولتاژ ورودی با میزان بالا 40 ولت اعمال گردد بازده در شرایط بار کامل حدود 92.5% است که با کم شدن بار در حدود 30 % بار کامل بازده حدود 93.3% می گردد.

یک مبدل به دست و یک مبدل فلای بک با موفقیت ترکیب و یک مبدل بوست مربعی با بهره ولتاژ بالا که با یک سوئیچ فرد کنترل شود به وجود آورد. بهره ولتاژ حدود 20برابر بیش تر از ورودی و انرژی نشتی سلف کوپل شده می توان بازیاب گردد که به طور موثر محدود به تنش ولتاژ سوئیچ اصل و مزیت پایین مقاومت حالت روشن می توان انتخاب شود.

    ویژگی‎ کانورتر مارک لینک چامپ (LINK CHAMP ) تایوان :
  • . وجود تکنولوژی پیشرفته در ساخت آن
  • . فیوزجهت محافظت در برابر اضافه بار.
  • . محفظه فلزی مستحکم ، با طرح خاص
    دستگاه‎ کانورتر مارک لینک چامپ ( LINK CHAMP) مدل DC به DC :
  • . کانورتر تیپ ماژول مارک لینک چامپ
  • . کانورتر تیپ رو بردی مارک لینک چامپ
  • . کانورتر تیپ پی‎سی‎بی مارک لینک چامپ
  • . کانورتر تیپ اینکِلوزد مارک لینک چامپ

مشخصات فنی

  • .: تبدیل ولتاژ 24 ولت به 12 ولت
  • .: آمپر های بالا دارای فن اتوماتیک
  • .: موجود در آمپر 5 الی 40 آمپر
  • .: دارای فیوز جهت محافظت
  • .: با بازدهی حداکثری 93 درصد

کاتالوگ

بارگیری پیوست‌ها:

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

طراحی و پیاده سازی M.A