محصولات

شرکت نصب پنل خورشیدی

چندین دهه هست که دانشمندان و کارشناسان محیط زیست نگرانی در رابطه با طبیعت و آسیب هایی که لازمه های زندگی روزانه بشر به طبیعت می رساند دارند. درحقیقت انرژی برق، استفاده از اقلام طبیعت برای ساخت وسیله و ... سبب آلودگی وآسیب رساندن به طبیعت می شود. ترس از این مسائل سبب شد دانشمندان و کارشناسان محیط زیست تحقیقاتی در رابطه با انرژی های تجدیدپذیر همچون نور خورشید انجام دهند که امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی از این انرژی های تجدید پذیر علاوه بر مصارف صنعتی و خانگی جهت سرمایه گذاری و منبع درآمد نیز استفاده می کنند. به همین دلیل است که شرکت نصب پنل خورشیدی متعددی در حال فعالیت هستند. با توجه به اینکه بسیاری از افراد از ما سوال هایی با مضمون کدام شرکت برای نصب پنل خورشیدی مناسب است؟ ، کدام شرکت بهترین خدمات خورشیدی را ارائه می دهد؟ ، بهترین شرکت برای خرید محصولات خورشیدی کدام است؟ و ... می پرسند به همین دلیل در این مقاله قصد داریم به این سوالات به طور واضح پاسخ دهیم پس با ما همراه باشید تا بتوانید بهترین شرکت برای نصب پنل خورشیدی و خرید پنل خورشیدی را انتخاب کنید.

 

 شرکت نصب پنل خورشیدی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

قبل از اینکه بخواهیم بهترین شرکت ها برای نصب پنل خورشیدی را معرفی کنیم قصد داریم یک سری ویژگی هایی که هر شرکت معتبر باید داشته باشد را نام ببریم. در حقیقت شما با مطالعه این ویژگی ها به راحتی می توانید شرکت مناسب را خودتان انتخاب کنید برخی از این ویژگی ها به شرح زیر می باشد:

-یک شرکت معتبر باید دارای پرسنل و نیروهای متعهد و متخصصی باشد زیرا نصب پنل خورشیدی، بسیار کار حساسی است و شرکتی که این خدمات را ارائه می دهد باید دارای نیروی متخصص در این زمینه باشد.

-با توجه به اینکه استفاده از انرژی های تجدید پذیر در تمامی کشورها مطرح می باشد هر شرکتی که این خدمات را ارائه می دهد باید با سازندگان مطرح دنیا در این زمینه، ارتباط موثری داشته باشد زیرا همان طور که می دانید این علم در بین دانشمندان کشورهای توسعه یافته بسیار پیشرفته است و حتما باید از دانش و علم آن ها کمک گرفت.

-بسیاری از افراد قبل از اینکه به نصب پنل خورشیدی اقدام کنند نیاز به مشاوره دارند و بهترین مجموعه، مجموعه ای است که مشاوره ی به روز و کاربردی به مشتریان خود ارائه دهد.

-شرکت ارائه دهنده خدمات خورشیدی بهتر است با مراکز علمی و دانشگاهی در ارتباط باشد.

-یک مجموعه استاندارد باید قابلیت پیگیری مراحل اداری و ثبت نام ها و دریافت مجوزها وطراحی، تامین تجهیزات، و نصب نیروگاه های خورشیدی کوچک تا سقف ظرفیت انشعاب و ... را داشته باشد.

-یک مجموعه استاندارد باید قابلیت پیگیری مراحل اداری و ثبت نام و دریافت مجوز PPA، طراحی، تامین تجهیزات و نصب نیروگاه های بزرگ و مزرعه های خورشیدی و ... را داشته باشد.

-مجموعه استاندارد باید از لحاظ نصب و اجرا بسیار دقیق باشد که این امر با وجود نیروهای متخصص و حرفه ای میسر می شود.

-در یک مجموعه استاندارد، نیروها باید نظارت مستمر و دقیقی بر دستورالعمل های کنترل کیفی داشته باشند.

شماره تماس ما : 02133999115

 بهترین شرکت نصب پنل خورشیدی 

با توجه به ویژگی هایی که در بالا ذکر کردیم شما با درنظر گرفتن ویژگی ها به راحتی می توانید شرکت خوب را از بد تشخیص دهید ولی ما قصد داریم به شما یکی از بهترین و استاندارترین شرکت ها برای خدمات خورشیدی را معرفی کنیم. این شرکت با توجه به رضایت مشتریان و ارائه خدمات مناسب و دقیق، به عنوان یکی از بهترین شرکت ها نام برده می شود. نام این مجموعه اینورتر گروپ می باشد که برخی از ازخدماتی که ارائه می دهد به شرح زیر است:

-تامین و نصب پنل خورشیدی با برترین برندهای دنیا

-ارائه راه حل های مختلف برای محاسبه ی سیستم های خورشیدی

-راه اندازی نیروگاه های خورشیدی با مناسب ترین قیمت ممکن

-راه اندازی پمپ خورشیدی

-تامین و نصب پکیج های خورشیدی خانگی

-ارائه پکیج های قابل حمل خورشیدی با توان های مختلف

-ارائه دهنده و نصب کانورترهای مختلف

-ارائه و نصب چراغ های رانندگی خورشیدی 

-و ...

با توجه به خدمات ارائه دهنده این شرکت و هم چنین پیشینه آن، می توان گفت که این شرکت جزئی از بهترین ها در زمینه سیستم های خورشیدی می باشد. اگر بخواهیم پیشینه این شرکت را بیان کنیم باید بگوییم که این شرکت در سال 1388 توسط جناب آقای یوسف هرمان مقدم تاسیس شد. این شرکت امروزه به عنوان یکی از بهترین ها در زمینه واردات لوازم صنعتی و خورشیدی، راه اندازی و نصب پنل خورشیدی، نیروگاه خورشیدی و ... فعالیت می کند و با توجه به موفقیت هایی که از گذشته تا به امروز داشته همواره در نمایشگاه های مختلف حضور مثبتی دارد و علاوه بر این با کشورهایی همچون ترکیه، آلمان، ژاپن، ایتالیا، فرانسه، انگلیس و ... همکاری گسترده ای دارد.

 

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

طراحی و پیاده سازی M.A