محصولات

قیمت انواع اینورتر خورشیدی

قیمت انواع اینورتر خورشیدی - 5.0 out of 5 1 based on 2 votes

اینورتر از مهم ترین تجهیزات مربوط به سیستم خورشیدی می باشد که در حقیقت آن را قلب سیستم خورشیدی می دانند. اینورتر نقش اساسی در سیستم های خورشیدی دارد که وظیفه آن تبدیل جریان برق مستقیم  DC به جریان برق متناوب AC می باشد که این جریان برق متناوب دارای ولتاژ بالاتری بوده و هم چنین هم تراز با ولتاژ برق شهر می باشد که می توان به راحتی در تمام مصارف خانگی، شهری، صنعتی و ... استفاده کرد. اینورترها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام از آن ها از لحاظ کارکرد، توان، شکل موج تولیدی و ... با یکدیگر متفاوت هستند که بهتر است قبل از خرید اطلاعاتی راجب آن داشته باشید. در ادامه انواع اینورتر خورشیدی، انواع طول موج تولیدی، قیمت اینورتر خورشیدی و ... را شرح خواهیم داد.

انواع شکل موج تولیدی اینورترها

اینورتر موج مربعی

موج های تولیدی به شکل مربع، از موج هایی می باشند که برای استفاده در بیشتر وسایل های الکتریکی نامناسب است در حقیقت این نوع موج ها جزء بدترین موج ها شناخته می شوند و اینورترهایی که موج های مربعی تولید می کنند جزء بدترین، ارزان ترین و نامناسب ترین اینورترها هستند که دارای کم تر از 500 وات می باشند که می توان از آن ها در مصارف بسیار کوچک همچون جافندکی ماشین استفاده کرد. برای مصارف خانگی، صنعتی و ... هرگز از این نوع اینورترها با این نوع موج استفاده نکنید.

اینورتر سینوسی اصلاح شده

موج تولیدی این نوع اینورترها، به شکل موج متناوب می باشد در حقیقت شکل این نوع موج ها مابین شکل موج مربعی و سینوسی است. این نوع اینورترها از اقتصادی ترین نوع اینورترها می باشند که نام دیگر آن ها اینورتر شبه سینوسی است. این نوع اینورترها علاوه بر اینکه کارایی قابل قبولی دارند دارای هزینه مناسبی نیز می باشند که در بسیاری از لوازم برقی و روشنایی از آن استفاده می شود.

اینورتر سینوسی خالص

موج تولیدی این نوع اینورترها به صورت خالص و یا کامل می باشد. این نوع اینورترها قادر هستند تمامی وسایل الکتریکی را در حد توان خود راه اندازی کنند. بهتر است بدانید که این نوع اینورترها دارای توان کافی برای راه اندازی سیستم های خورشیدی در مکان های مختلف هستند حتی تجربه نشان داده که یک موج سینوسی تولید شده توسط این اینورترها، بهتر از برق شهر می باشد. در رابطه با قیمت این نوع اینورترها باید بگوییم که نسبت به اینورترهای با موج تولیدی مربع و سینوسی اصلاح شده گران تر است.

لیست محصولات اینورتر سینوسی

انواع اینورترهای خورشیدی

اینورترهای مستقل از شبکه

این نوع اینورترها همان طور که از نامشان مشخص است قابلیت اتصال به شبکه را ندارند و کاملا مستقل از شبکه کار می کنند. این نوع اینورترها در سیستم های از راه دور مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع اینورترها DC Panel باتری تغذیه می کنند بهتر است بدانید که این نوع اینورترها با شارژرهای اصلی باتری ادغام شده اند که می تواند برای تقویت باتری از یک AC استفاده شود.

از این نوع اینورترها بیشتر در خودروها و سیستم های کوچک استفاده می شود.

اینورترهای متصل به شبکه

این نوع اینورترها که متصل به شبکه هستند هر چقدر که سیستم خورشیدی شما برق تولید کند به همان میزان برق مصرفی از شبکه کم می شود در واقع هزینه های شما کم می شود و در صورتی که سیستم بیش از اندازه برق تولید کرد آن را می توان به شبکه فروخت.

اینورترهای پشتیبان باتری

این نوع از اینورترها نوعی خاص می باشند که جهت جذب انرژی از باتری طراحی شده اند. نحوه کار این نوع اینورترها به این شکل می باشد که شارژ باتری با استفاده از یک شارژر روی صفحه حفظ می شود و انرژی اضافی به شبکه منتقل می شود.

لیست محصولات اینورتر به همراه شارژر باتری

میکرو اینورترهای متصل به شبکه

این نوع اینورترها کوچک، جمع و جور و قابل حمل هستند که در صنایع خورشیدی مدرن هستند.

خرید و قیمت اینورتر خورشیدی

در رابطه با قیمت اینورتر خورشیدی باید بدانید که هر اینورتر با توجه به موج تولیدی، کیفیت، توان، نوع و شرکت سازنده آن دارای قیمت های متفاوتی می باشد ما قصد داریم تنها قیمت های تقریبی اینورترهای شرکت چینی گرووات را برای شما لیست کنیم که این لیست به شرح زیر می باشد:

نام تجاری

توان نامی

تعداد فاز

قیمت

MIN 5000TL-X

5 کیلو وات

تک فاز

27.600.000

MOD 5000TL3-X

5 کیلو وات

سه فاز

31.000.000

MOD 10KTL3-X

10 کیلو وات

سه فاز

41.000.000

MOD 15KTL3-X

15 کیلو وات

سه فاز

46.500.000

MID 20KTL3-X

20 کیلو وات

سه فاز

60.000.000

MID 25KTL3-X

25 کیلو وات

سه فاز

75.000.000

راهنمای خرید و مشاوره رایگان:

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

طراحی و پیاده سازی M.A