محصولات

لامپ 24 ولت DC

لامپ 24 ولت DC - 5.0 out of 5 1 based on 1 vote

لامپ 24 ولت DC


 لامپ های  DC به منظور روشنایی به وسیله باتری یا صفحات خورشیدی که همان برق DC  هستند مورد استفاده قرار می گیرد استفاده از این  لامپ ها بسیار مقرون به صرفه می باشد بدین صورت که اگر شما در جایی دسترسی به برق شهری ندارید و میخواهید با استفاده از سیستم های خورشیدی فقط برای روشنایی استفاده کنید می توانید این  لامپ هارا انتخاب کنید و هزینه خرید اینورتر را حذف کنید و سیستم روشنایی خود را با هزینه کمتری اجرا نمایید حتی از این  لامپ های DC می توان در اتومبیل در مواقع اضطراری برای روشنایی استفاده نمود با اتصال به سر باتری.

 

لامپ با برق مستقیم DC چگونه کار میکند؟



لامپ 24 ولت DC به طور گسترده برای سیستم های الکتریکی در مناطق دور افتاده در حال توسعه است. به طور معمول ، این برق DC از انرژی های تجدید پذیر تأمین می شود. لامپ LED یکی از راه حل های روشنایی است که از منابع DC استفاده می کند ، اما این لامپ ها برای کار به یک سری درایور نیاز دارند. در این مطالعه ، ما از مبدل buck به عنوان درایور LED برای کاهش ولتاژ منبع استفاده کرده ایم.لامپ LED یک نور الکتریکی برای استفاده در وسایل روشنایی است که با استفاده از یک یا چند دیود ساطع کننده نور LED نور تولید می کند. طول عمر لامپهای LED چندین برابر بیشتر از لامپهای رشته ای معادل است و به طور قابل توجهی کارآمدتر از بیشتر لامپهای فلورسنت است .  

 

آیا لامپ 24 ولت DC می تواند با جریان متناوب کار کند؟

 

لامپ رشته ای به سادگی در اثر گرمای جریان برق در حین کار با مقاومت بالا استفاده میشود. اثر گرمایش صرف نظر از جهت جریان صورت می گیرد. بنابراین آنها هم روی AC و هم DC کار می کنند. ولتاژهای پایین لامپ DC نمی تواند به دستگاههای خانگی آسیب برساند زیرا اقدامات پیشگیرانه ای که از قبل در مدار نصب شده اند انجام میشود.دلیل اینکه ولتاژ برق دارای ولتاژ بالا و جریان کم است طولانی بودن بیش از حد خطوط برق است که مقاومت آن را افزایش می دهد.لامپ LED مقدار مشخصی ولتاژ معکوس را تحمل می کنند که می توانند مقاومت کنند اما وقتی بیش از این شد ،لامپ LED آسیب می بیند.

 

جهت خرید لامپ خورشیدی DC با ما در تماس باشید.

شماره تماس: 02133999115

 

 

1 نظر

  • پیوند نظر مسلم دقیقی دوشنبه, 13 بهمن 1399 11:29 ارسال شده توسط مسلم دقیقی

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

طراحی و پیاده سازی M.A