محصولات

خرید اینترنتی، قیمت و فروش اینورتر خورشیدی

خرید اینترنتی، قیمت و فروش اینورتر خورشیدی - 5.0 out of 5 1 based on 1 vote

در مقاله زیر با اینورتر خورشیدی و انواع آن آشنا می شوید و می توانید با اطمینان به تیم اینورتر گروپ، خرید خود را با بهترین کیفیت و قیمت انجام دهید .

اینورتر خورشیدی چیست ؟

اینورتر خورشیدی یا (solar Inverter) که نقش مهمی در سیستم انرژی خورشیدی را ایفا می کند و اغلب به عنوان مغز یک پروژه شناخته می شود و  وسیله ای اساسی در هر سیستم خورشیدی می باشد. به صورت کلی کارکرد اصلی اینورتر تبدیل ولتاژ خروجی مستقیم (DC) به جریان متناوب (AC) در پنل های خورشیدی می باشد.

امروزه اینورتر ها به طور قابل توجهی پیشرفت کرده اند.

امروزه می توان مستقیما از جریان پنل خورشیدی مانند چراغ های شب LED ،شارژ تلفن همراه نیز استفاده کرد .و همانطور که می دانیم صفحات خورشیدی برای اینکه بتوانند برق رابه تجهیزات الکتریکی مانند تلویزیون ، یخچال ،ماکروفر و...  انتقال دهند باید از مبدل استفاده شود و با استفاده از مبدل جریان الکتریکی متناوب برای لوازم برقی مورد نیاز فراهم می شود.

انواع اینورهای خورشیدی :

بسیاری از سازندگان مشهور اینورتر های خورشیدی در سراسر جهان وجود دارند که با توجه به کاربردهای متفاوت و نیاز های صنعتی در انواع مختلف تولید و عرضه می شوند.

از انواع اینورتر ها نیز می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

-اینورتر خورشیدی منفصل از شبکه (اینورتر های Grid Off)

-اینورتر خورشیدی متصل به شبکه (اینورترهای Grid Tie)

-اینورتر های دوکاره 

اینورتر خورشیدی منفصل از شبکه (اینور های Grid Off):

اینورتر هایی که برای سیستم های خورشیدی مستقل از شبکه استفاده می شوند قابلیت اتصال به شبکه راندارند که در آن اینورتر خوشیدی از DC Panel باتری تغذیه میشود و برق ذخیره شده در باتری را از DC به AC تبدیل می کند.

اینورتر خورشیدی متصل به شبکه (اینورترهای Grid Tie):

در این نوع از اینورتر های متصل به شبکه برق تولیدی از پنل خورشیدی به طور مستقیم به اینورتر وارد می شود.بنابراین این نوع اینورتر با اینورترهای معمولی متفاوت است زیرا باید الگو ی خاصی برای تبدیل برق مستقیم به برق متناوب وجود داشته باشد به همین علت از نظر قیمت نیز نسبت به اینورترهای معمولی دارای هزینه بیشتری  می باشد.

اینور های پشتیبان باتری چیست؟

این نوع اینور ترها برای جذب انرژی از باتری طراحی شده اند. شارژ باتری با استفاده از یک شارژر روی صفحه حفظ می شود و انرژی اضافی به شبکه منتقل می شود. اینورترها این امکان را دارند که در هنگام قطع برق ، منبع تغذیه AC را برای بارهای خاص تأمین کنند. آنها همچنین عملکرد ضد جزیره ای دارند.

ميكرو اينورتر هاي متصل به شبكه

میکرو اینورتر ها در صنایع خورشیدی مدرن هستند. آنها کوچک ، اندازه جمع و جور و قابل حمل با عملکرد بسیار بالایی و شامل تمام ویژگی های اینورترهای مرکزی هستند.

مشاهده لیست محصولات میکرو اینورتر اینورترگروپ

خرید اینورتر خورشیدی

کارکرد اینورتر خورشیدی چیست؟

هدف اصلی این پروژه طراحی سیستمی است که از انرژی خورشیدی برای لوازم خانگی از اینورتر استفاده می شود. نیازهای سخت افزاری به طور عمده شامل درایو Bridge-MOSFETs ، Step Up Transformer ، تنظیم کننده ولتاژ ، درایور MOSFET ، IC اینورتر PWM ، پنل خورشیدی و باتری است.

نکات خرید اینورتر های خورشیدی:

برای خرید اینورتر خورشیدی مناسب و قیمتی با صرفه باید به نکات زیر توجه نمود؛

-آمپر باتری و آمپر مصرف کننده ها

-ولتاژ ورودی 

-توان مصرفی 

-کیلو وات مصرفی 

-نوع کاربری 

 دقت به تمامی این نکات به ما کمک می کند بهترین انتخاب را داشته باشیم .حتما در هنگام خرید نوع کاربری خود را به پشتیبان فروش اعلام نمایید تا اینورتر مناسب را به شما معرفی کنند.

چگونه اینورهای خورشیدی را انتخاب نماییم؟

اولین نکته برای انتخاب اینورتر خورشیدی دقت به نوع کاربردی آن می باشد. و دقت به نکات زیر لازم است که شامل :

-ولتاژ ورودی و خروجی 

-توان و کیلو وات تولیدی 

-ابعاد 

-کیفیت تبدیل ولتاژ 

شما می توانید با توجه به این نکات مناسب ترین نوع اینور و با صرفه ترین قیمت را انتخاب و خریداری نمایید.

فروش اینورتر های خورشیدی

همانطورکه می دانید با توجه به رشد جمعیت و نیاز روز افزون به سیستم های انرژی خورشیدی استفاده از اینورتر های خورشیدی به صرفه ترین منبع انرژی می باشد.به همین علت فروش اینورتر های خورشیدی در انواع مدل ها وبرند های متفاوت در بازار عرضه می شود .همچنین شمامیتوانید برای کسب اطلاعات بیشتراز خرید ،فروش و قیمت این محصول با واحد های پشتیبانی  جهت راهنمایی تماس حاصل فرمایید.

نصب و تعمیرات اینورتر خورشیدی:

امروزه با بالا رفتن تقاضا برای خرید اینورترهای خورشیدی واحد هایی برای نصب و تعمیرات برای راحتی شما نیز وجود دارد .همچنین می توانید برای استعلام قیمت ،نصب یا تعمیر اینورتر خورشیدی با بخش واحد های فنی در تماس باشید.

خرید و فروش اینترنتی اینورتر خورشیدی:

اینورتر گروپ بزرگترین شرکت فنی و مهندسی در زمینه اینورتر خورشیدی و سیستم های خورشیدی دارای برند های معتبر می باشد.مشتریان عزیز شما می توانید جهت خرید اینترنتی اینورتر خورشیدی به سایت رسمی اینورتر گروپ مراجعه نمایید.

جهت خرید اين محصول می توانید به صورت تلفنی سفارش خود را خریداری نموده و جهت مشاوره فنی، با متخصصین ما در تماس باشید. اینورتر گروپ این امکان را میدهد جهت خرید و فروش اینترنتی اینورتر خورشیدی به صورت سفارشی با ظرفیت بالا آمادگی خود را اعلام  نماید .

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

طراحی و پیاده سازی M.A