محصولات

راهنمای خرید سرج ارستر

راهنمای خرید سرج ارستر - 5.0 out of 5 1 based on 1 vote

 در این مقاله قصد داریم شما را برای انتخاب مناسب ترین سرج ارستر راهنمایی نماییم.


تجهیزات خود را با محافظ صحیح محافظت کنید.

اگر مغازه شما مانند بیشتر مغازه هاي ديگر است ، باید وسایل بیشتری برای وصل کردن آن به برق از فروشگاهها داشته باشید تا بتوانید آنها را روشن كنيد. بنابراین ، به طور طبیعی ، شما باید تعداد بیشتری از فروشگاه ها را به برق شهري اضافه کنید و باید آن را به گونه ای انجام دهید که از تجهیزات مهم و حیاتی خود محافظت کند.

با این حال ،اين همه محافظ كافي نیست. در حقیقت ، برخی حتی می توانند صدمات جبران ناپذیری وارد کنند.

ولتاژ هاي ناگهاني برق در همه زمان ها اتفاق می افتد ، و علل مختلفی دارند. اعتصاب های رعد و برق ، قطع کننده های مدار قطع شده ، تجهیزات بزرگ چرخه روشن / خاموش و قطع برق می توانند همه چیز را خراب کنند و هزاران دلار در هر ثانیه  خسارت بزنند.

سرج ارستر ها برای رسیدگی به این بی نظمی ها و نگه داشتن یکنواخت انرژی به دستگاه های شما طراحی شده اند. به خاطر داشته باشید که یک محافظ تقویت کننده و یک نوار برق دو چیز بسیار متفاوت هستند. آنها ممکن است به نظر یکسان باشند ، اما یک نوار قدرت فقط رسانه ها را اضافه می کند. محافظت نمی کند


خواندن این مقاله هم به شما کمک زیادی میکند : سرج ارستر چیست ؟

انواع سرج ارستر

Surge Protector Strips به هر پریز استاندارد وصل می شود و به شما امکان می دهد همزمان چندین دستگاه را وصل کرده و از آن محافظت کنید

سرج ارستر ها برای محافظت از کل تأسیسات شما در برابر جرقه های خارجی طراحی شده اند.

تجهیزات برق اضطراری در هر زمان به دستگاههای شما شبکه ایمنی از پشتیبان گیری از باتری می دهد. اگر برق بیش از حد ، افت و افت کند ، باعث می شود که آنها برای مدت زمانی بدون وقفه کار کنند.

محافظ های دیواری، آنها مستقیماً به یک پریز برق وصل می شوند و کاملاً در برابر دیوار قرار می گیرند ، این نوع محافظت ایده آل برای فضاهایی است که نمی توانند در یک نوار برق قرار بگیرند.

ژول

امتیاز ژول به شما می گوید که واحد قبل از ناکامی چه مقدار انرژی می تواند مصرف کند. این ممکن است مهمترین عامل در انتخاب محافظ سرج ارستر باشد - هرچه تعداد این تعداد بیشتر باشد ، محافظت شما نیز بهتر خواهد شد. برای الکترونیک های کوچک مانند ساعت یا لامپ ، هر چیزی تا 1000 ژول خوب است. ابزارهای برق ، روترها و چاپگرها به رتبه ای بین 1000 تا 2000 نیاز دارند ، در حالی که رایانه ها ، تلویزیون ها و تجهیزات سنگین تر به رتبه ای از 2000 ژول یا بیشتر نیاز دارند.

ولتاژ بستن

ولتاژ بستن (گاهی اوقات به عنوان ولتاژ سرکوب شده یا حداکثر فشار به آن گفته می شود) نقطه ای است که در آن محافظ تقویت شده شما به چرخ دنده می رود و شروع به محافظت از تجهیزات خود می کند. بر خلاف ژول ، شما در اینجا تعداد کمتری می خواهید.

استانداردهای UL

Underwriters Laboratories استاندارد ایمنی به نام UL 1449 Voltage Protection Protection (VPR) ایجاد کرده است. این نشان می دهد که چقدر ولتاژ محافظ شما به هر دستگاه متصل اجازه می دهد. باز هم هرچه تعداد این تعداد کمتر باشد ، سطح حفاظت شما نیز بهتر خواهد بود.

زمان پاسخ

فوراً اتفاق نمی افتد. آنها می توانند تا چند نانو ثانیه برسد. زمان پاسخ به شما می گوید که چه مقدار نانو ثانیه از آن برای محافظت از محافظ شما استفاده می کند. شما می خواهید به دنبال چیزی با زمان پاسخگویی یک نانو ثانیه یا کمتر باشید.

ملاحظات دیگر

صرفه جویی در مصرف انرژی برخی محافظ های افزایش یافته به شما امکان می دهند با خاموش کردن تمام دستگاه های متصل در حالت آماده به کار که در حال جذب انرژی هستند ، در مصرف انرژی صرفه جویی کنید.

محافظت از GFCI. محافظت از GFCI بطور خودکار یک اتصال کوتاه را تشخیص می دهد و برق را خاموش می کند ، که می تواند تأسیسات شما را از آتش الکتریکی نجات دهد.

کنترل از راه دور. غالباً محافظ های جابجایی در مناطقی قابل دسترس نیستند که خاموش یا روشن کردن آنها می تواند یک دردسر باشد. در این صورت ، به دنبال یک محافظ افزایش یافته با ریموت کنترل باشید که برای بهره برداری آسان می تواند به دیوار نصب شود.

تایمر برخی از محافظ های پیشرفته به تایمر مجهز شده اند که می توانید برای برنامه ریزی برای روشن و خاموش کردن در برخی از زمان های روز یا شب استفاده کنید.

 لیست محصولات سرج ارستر اینورتر گروپ 

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

طراحی و پیاده سازی M.A