محصولات

راهنمای خرید پنل خورشیدی

خرید یک سیستم انرژی خورشیدی خانگی (پنل خورشیدی) می تواند یک تجربه بسیار هیجان انگیز باشد ، اما ممكن است با تبلیغات زیاد به نتیجه نرسید. حتماً به جنبه های مهم خرید خود توجه کنید زیرا این یک سرمایه گذاری اساسی است و برای مدت طولانی با آن زندگی خواهید کرد. در زیر برخی نکات خورشیدی مبنی بر اینکه در هنگام خرید سیستم باید به دنبال چه چیزی باشید ، می باشد.

توصیه ها جهت خريد يك سيستم برق خورشيدی

از دوستان ، همسایگان خانواده یا همکاران خود که سیستم PV خورشیدی نصب کرده اند ، بپرسید. اغلب بهترین نکات خورشیدی خرید از همسایگی شماست. آنها می توانند در مورد تجربیات خود به شما بگویند و شاید شما را نسبت به هر مشکلی که تجربه کرده اند هشدار دهند. مشکلاتی که می توانید از آن جلوگیری کنید. درباره راهنمایی های احتمالی در راهنمای مصرف کنندگان ما به انرژی خورشیدی بیشتر بیاموزید - از ترفندها و تله ها جلوگیری کنید.

مدت زمان ضمانت كارخانه سازنده پنل خورشيدی

به آنچه تضمین کننده تولیدکننده است توجه کنید. اگر سازنده معتبر باشد و مدت ضمانت در پنل ها قابل توجه باشد (حداقل 25 سال) مطمئناً انتظار دارید که منظومه شمسی شما برای مدت طولانی دوام بیاورد ، به اندازه کافی برای پرداخت هزینه خود و سودآوری شما. با این وجود برای رعایت ضمانت نامه ، تولیدکننده باید همچنان به کار خود ادامه دهد. بنابراین ، از مارک های بدون سابقه در ايران محتاط باشید.

انتظارات قیمت واقعی برای پنل خورشيدی داشته باشید.

اگر مبلغی به مراتب کمتر از بسیاری از سیستم های خورشيدي هم اندازه مشابه دیگر پرداخت می کنید ، ممکن است تجهیزات بی کیفیت و یا کار نصب ضعیف را بیابید. تجهیزات و نصب با کیفیت ارزان نیستند و مانند سایر خریدها ، غالباً آنچه را می پردازید پرداخت می کنید.

قطعات و دوره های گارانتی را با یکدیگر مقایسه کرده و در شرکت ارائه دهنده خدمات بررسی کنید. در حالی که شرکت های بزرگ و دارای تأسیس خوب می توانند به دلیل افزایش قدرت خرید پس انداز قابل توجهی را پس انداز کنند ، سایر شرکت ها اغلب با بریدن گوشه های مهم ، هزینه ها را کاهش می دهند.

گواهینامه های پنل خورشیدی

این امر در مورد تمام خریدهای پانل خورشیدی ، اما به ویژه برای خریدهایی که می توانند تخفیف دولت را جذب کنند ، صدق می کند. صدور گواهینامه در پانل های خورشیدی نوع آزمایشاتی را که آنها انجام داده اند نشان می دهد. به عنوان مثال ، TUV IEC 61215 تأیید می کند که صفحات خورشیدی توسط آزمایشگاه مستقل آزمایش شده اند و مشخصات تبلیغاتی آنها را رعایت کرده اند. سایر انواع صدور گواهینامه اغلب خود ارزیابی می شوند. بنابراین ، آنها در این ادعا به شرکت صادقانه اعتماد می کنند.

در مورد نوع پنل های خورشيدی تصمیم بگیرید.

این مورد به این صورت بود که اگر فضای سقف محدودی داشتید به پانل های خورشیدی تک کریستالی بسیار کارآمد (و بسیار گران قیمت) نیاز دارید. این پیشرفت با پیشرفت در فن آوری پانل پلی کریستالی و برخی فن آوری های فیلم نازک به سرعت در حال تغییر است. با این وجود ، حتی اگر فضای سقف کافی داشته باشید ، هنوز هم می خواهید اندازه پنل را در مقابل بازده در نظر بگیرید. پر کردن سقف خود را با پانل های ناکارآمد در توانایی شما در اضافه کردن پنل های بیشتر در تاریخ بعدی تأثیر می گذارد و از حداکثر توان انرژی فضا استفاده نمی کند.

این را هم باید در نظر داشته باشید که بدون توجه به ادعا ، هیچ فناوری پانل خورشیدی در سایه کامل قدرت قابل توجهی تولید نمی کند. درباره پنل های فیلم های باریک و تک رنگ در مقابل تخته های نازک بیشتر بدانید.


خواندن این مقاله به شما توصیه میشود: تفاوت پنل خورشیدی مونوکریستال و پلی کریستال 

نصب پنل خورشیدی

اطمینان حاصل کنید که سیستم سقفی ، نصب زمین یا ردیابی مهندسی برای منطقه ای که در آن قرار دارید دارای گواهینامه مهندسی باشد. به عنوان مثال ، اگر در منطقه مستعد سیکلون زندگی می کنید ، اطمینان حاصل کنید که سیستم نصب و براکت های نصب شده نیز دارای سیکلون هستند. سیستم های با کیفیت دارای گواهینامه باد هستند. سیستم نصب یک جزء بسیار حیاتی است و برخی از تهیه کنندگان از این کالای کمکی استفاده می کنند. اطمینان حاصل کنید که در مورد صدور گواهینامه باد ، ترتیبات ضمانت و سؤال از نسخه های اسناد مربوطه سؤال کنید.

بازده اینورتر خورشیدی

اینورتر و مبدل ولتاژ جعبه ای بین پانل ها و وسایل شماست که برق DC را از پنل های خورشیدی به AC مناسب برای استفاده در خانه شما تبدیل می کند.

همه اینورترهای خورشیدی مساوی نیستند و بازده اینورتر تأثیر مستقیمی بر میزان زمانی که یک سیستم برای پرداخت هزینه خود می خواهد داشته باشد. قبل از خرید سیستم ، به بازده اینورتر نگاه کنید. بدیهی است ، هرچه اینورتر کارآمدتر باشد ، بهتر است. در هنگام تبدیل از DC به AC ، برق کمتری به عنوان گرما هدر خواهد رفت. اینورترهای خورشیدی پیشرو در صنعت برای سیستم های اتصال شبکه در ايران شامل SMA و PLATINUM هستند. نسبت به برندهای نوع عمومی محتاط باشید.


خواندن این مقاله به شما توصیه میشود: نکات مهم قبل از خرید اینورتر خورشیدی

چند نقل قول خورشیدی از آشنايان دریافت کنید.

همیشه جمع آوری چند قیمت خورشیدی در هنگام خرید عمده عاقلانه است زیرا متوجه می شوید که قیمت ها بین ارائه دهندگان بسیار متفاوت است. اما فقط از قیمت آن غافل نشوید زیرا اجزای فرومایه می توانند هزینه جلوی سیستم را کاهش دهند. با این وجود ، آنها ممکن است از نظر قابلیت اطمینان و کارآیی ، در دراز مدت برای شما بیشتر هزینه کنند.

از فشار افراد جهت فروش تجهيزات خورشيدی پرهیز کنید.

تاکتیک های فروش فشار بالا متاسفانه در صنایع خورشیدی متداول است. سعی کنید در محل تصمیم گیری نکنید ، فقط از شخص بخواهید که به شما پیشنهاد دهد پیشنهاد را در نظر بگیرد. اگر به همان شکلی که ادعا می کنند خوب باشد ، باز هم فردا خوب است كه تصميم گيري كنيد. تصمیمات تحت فشار در محل اغلب به نظر می رسد که در بازتاب کمتر فایده ای ندارند.

افراد با فشار بالا فقط یکی از ایراداتی هستند که ممکن است هنگام خرید یک سیستم انرژی خورشیدی در انتظار شما باشند. در مورد مسائل احتمالی و چگونگی اجتناب از آنها در راهنمای مصرف کنندگان ما به انرژی خورشیدی بیشتر بیاموزید - اجتناب از ترفندها و تله ها.

یکی از بهترین نکات خرید خورشیدی این است که مطمئن شوید که از یک نصب کننده سیستم انرژی خورشیدی معتبر ، تأیید شده توسط سازمان انرژي هاي نو استفاده می کنید.

به نکات خريد تجهيزات خورشیدی بیشتری نیاز دارید؟

آیا در انتخاب یک سیستم خورشیدی خانگی به کمک نیاز دارید؟ ابزار نقل قول خورشیدی ما را امتحان کنید. همچنین می توانید برای مشاوره بدون تعهد ، بدون فشار و مشاوره رایگان از جمله خرید بیشتر نکات خورشیدی با تیم دوستانه ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 02133999115

مشاهده لیست محصولات پنل خورشیدی اینورتر گروپ

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

طراحی و پیاده سازی M.A