محصولات

خرید و قیمت پنل خورشیدی دست دوم

خرید و قیمت پنل خورشیدی دست دوم - 4.0 out of 5 1 based on 8 votes

برخی از کمترین قیمت تجهیزات خورشیدی را می توان در سایت هایی مانند eBay مشاهده کرد که افراد می توانند پنل خورشیدی دسته دوم خود را برای فروش با تخفیف قیمت ارسال کنند. در این مقاله ، ما به بازار مورد استفاده پنل های خورشیدی خواهیم پرداخت و اینکه آیا خرید پنل از نمایندگی فروش بهترین گزینه برای نصب سیستم خورشیدی منزل شما است.

آیا پنل های خورشیدی استفاده می شوند؟

برای اکثریت قریب به اتفاق تأسیسات خورشیدی ، ارائه دهنده خورشیدی شما سیستمی از قطعات جدید را از پنل های شما گرفته تا اینورترهای شما به سیم کشی نصب می کند. جستجوی سریع آنلاین برای پنل های خورشیدی دسته دوم ، گزینه های خرید چندانی برای تجهیزات دست دوم را نشان می دهد ، از سایت های مناقصه ای مانند eBay تا پنل های عمده فروشی از چندین فروشنده.

پنل های خورشیدی ممکن است به دلایل مختلف فروخته شوند. ممکن است آنها اندکی آسیب دیده باشند و منجر به راندمان پایین تر شود ، یا ممکن است از طرف کسی باشد که دیگر نمی خواهد برخی یا تمام صفحه های آنها را بخواهد. مهم نیست که دلیل فروش آن باشد ، پنل های خورشیدی استفاده شده می توانند به دلیل قیمت پایین و کم مصرف بودن در پروژه های خورشیدی DIY جذاب باشند.

آیا باید پنل های خورشیدی جدید یا دسته دوم را نصب کنید؟

در حالی که پنل های خورشیدی استفاده شده می تواند مناسب برای انواع خاصی از پروژه ها باشد، اما برای اکثر مشتریان خورشیدی ، آنها مشکلات بیشتری را نسبت به آنچه ارائه می دهند ارائه می دهند.

چندین هزینه پنهان درمورد خرید و نصب پنل های مورد استفاده وجود دارد:

1. پنل های خورشیدی دسته دوم اغلب آسیب دیده اند

پانل های خورشیدی آسیب دیده یا در غیر این صورت قبلاً استفاده شده ، انرژی با راندمان کمتری نسبت به تبلیغات تولید می کنند. این امر به این دلیل است که با گذشت زمان، خروجی یک صفحه خورشیدی به تدریج کاهش می یابد. بسیاری از پروژه های بزرگ خورشیدی تجاری هر از گاهی پنل های آسیب دیده را تجربه می کنند و یک راه آسان برای به حداقل رساندن ضرر مالی در این پنل ها ، فروش مجدد آنها با قیمت تخفیف است.

2. صنایع خورشیدی هنوز به سرعت در حال پیشرفت و گسترش است

این بدان معنی است که فن آوری های جدید پنل دائماً با سرعت در حال افت قیمت پیاده سازی و فروخته می شوند. حتی یک پنل استفاده شده در شرایط خوبی از چند سال پیش ، دارای فناوری فتوولتائیک منسوخ شده است و نسبت به پنل جدید ، برق کمتری تولید می کند. به همین دلیل ، با تصمیم به نصب پنل های جدیدتر و کارآمدتر ، در مقایسه با پرداخت مبلغ کمتری برای یک مدل سلول خورشیدی منسوخ شده ، در وقت خود صرفه جویی بیشتری می کنید.

3. در دسترس بودن ضمانت های خورشیدی

اکثر تولید کنندگان خورشیدی هنگام خرید یک سیستم انرژی خورشیدی ضمانت تولید و تجهیزات را برای شما فراهم می کنند، تضمین می کند که پنل های شما با راندمان خاصی تولید شده و شما را از آسیب های جسمی یا خرابی محافظت می کند. پنل های خورشیدی دسته دوم همیشه آن تجملات را به آنها متصل نمی کنند ، و شما بدون هیچ گونه برنامه پوشش ، در برابر تولید کم یا خرابی آسیب پذیر هستید. از آنجا که پنل خورشیدی دسته دوم قبلاً مدتی است که کار می کنند ، احتمالاً راندمان کمتری را نسبت به زمان شروع خود تولید می کنند ، زیرا تمام پنل های خورشیدی با گذشت زمان تخریب می شوند. علاوه بر این ، هیچ راه خوبی برای تأیید اینکه پنل های خورشیدی مورد استفاده حتی در وهله اول کار می کنند وجود ندارد ، و شما ممکن است در نهایت خرید تجهیزات کاملاً شکسته یا غیرقابل استفاده باشید.

پنل های خورشیدی دسته دوم می تواند مناسب برای برخی از پروژه ها باشد.

برای برخی از مالکان خانه ها ، استفاده از پانل های خورشیدی ممکن است یک خرید هوشمندانه باشد. به عنوان مثال ، اگر نمی خواهید تمام خانه خود را با انرژی خورشیدی تامین کنید ، و در عوض به دنبال راهی برای شارژ باتری کوچک هستید ، خرید چند پنل دسته دوم روشی کم مصرف و ارزان قیمت برای به دست آوردن انرژی شماست. یک روش معمول برای استفاده از پنل های خورشیدی دسته دوم روی قایق ها است ، که داشتن نیروی کار در هواپیما به دلیل فضا می تواند مشکل باشد. نصب تابلو های زوج استفاده شده روی سایبان قایق شما به شما انرژی کافی می دهد تا در هنگام بیرون رفتن از آب ، بدون نیاز به نگرانی در مورد صدمه زدن به تجهیزات جدید ، یک تلفن همراه یا یک نور اضافی را به آن اختصاص دهید.

خانه خود را با نصب سیستم و برق خورشیدی ایده آل سازید.

اگر به دنبال نصب یک سیستم برق خورشیدی بر روی سقف خود ، به عنوان کارپتور یا به عنوان یک سیستم نصب زمین هستید ، خرید پنل های خورشیدی دسته دوم می تواند مشکلات بیشتری را نسبت به حل آنها ایجاد کند. خوشبختانه ، در بازار خورشیدی EnergySage ، شما می توانید نقل قول های از نصب کننده های معتبر را با قیمت های رقابتی بخرید. اگر پیدا کردن پایین ترین قیمت خورشیدی در اولویت شماست ، به سادگی یادداشت خود را یادداشت کنید که به دنبال گزینه های ارزان قیمت هستید و نصاب ها می دانند که متناسب با ترجیح شما قیمت های خود را متناسب کنند.

پنل های خورشیدی آسیب دیده  قبلاً استفاده شده ، انرژی با راندمان کمتری نسبت به تبلیغات تولید می کنند. دلیلش این است که با گذشت زمان ، خروجی یک صفحه خورشیدی به تدریج کاهش می یابد. بسیاری از پروژه های بزرگ خورشیدی تجاری هر از گاهی پنل های آسیب دیده را تجربه می کنند و یک راه آسان برای به حداقل رساندن ضرر مالی در این پنل ها ، فروش مجدد آنها با قیمت تخفیف است.
پنل های خورشیدی ممکن است به دلایل مختلف فروخته شوند. پنل های خورشیدی ممکن است اندکی آسیب دیده باشند و منجر به راندمان پایین تر شود ، یا ممکن است از طرف کسی باشد که دیگر نمی خواهد برخی یا تمام صفحه های آنها را بخواهد. مهم نیست که دلیل فروش آن باشد ، پنل های خورشیدی استفاده شده می توانند به دلیل قیمت پایین و کم مصرف بودن در پروژه های خورشیدی با بودجه پایین جذاب باشند. در حالی که پنل های خورشیدی استفاده شده می تواند مناسب برای انواع خاصی از پروژه ها باشد ، اما برای اکثر مشتریان خورشیدی ، آنها مشکلات بیشتری را نسبت به آنچه ارائه می دهند ارائه می دهند.

پنل خورشیدی

لیست محصولات پنل خورشیدی اینورترگروپ

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

طراحی و پیاده سازی M.A