محصولات

قیمت پنل خورشیدی برای باغ

قیمت پنل خورشیدی برای باغ - 5.0 out of 5 1 based on 3 votes

طرح استفاده از پنل های خورشیدی که جهت کاهش مصرف برق ارائه شده است درمحیط های بسیاری، تاثیر شگرفی داشته است. همان طور که می دانید پیاده سازی این نوع طرح نیازمند به فضای کافی می باشد به همین دلیل پیاده سازی آن در محیط های کوچک پیشنهاد نمی شود ولی برای محیط هایی که فضای کافی برای تجهیزات پنل خورشیدی دارند قطعا استفاده از پنل خورشیدی از بهترین روش ها برای کاهش مصرف برق می باشد البته لازم به ذکر است که استفاده از این طرح تنها برای کاهش مصرف برق نمی باشد بلکه با پیاده سازی این روش، می توان از آسیب رساندن به محیط زیست جلوگیری کرد و هم چنین سبب افزایش مشاغل و حل بسیاری از موارد اقتصادی می شود.

یکی از مکان هایی که پیاده سازی پنل خورشیدی در آن بسیار معقول می باشد باغ ها هستند زیرا همان طور که واقف هستید در باغ ها ( مخصوصا باغ های بزرگ ) مصرف برق بسیار زیاد می باشد و علاوه بر این موضوع، بسیاری از باغ ها در محدوده خارج از شهر می باشند که کابل کشی و برق رساندن به آن جا بسیار مشکل است به همین دلیل بهترین حالت استفاده از پنل های خورشیدی است زیرا انرژی خورشید در هر جایی موجود می باشد و در این مورد هرگز نگرانی وجود نخواهد داشت و باغ در هر محدوده ای از شهر که باشد می توان به راحتی پنل خورشیدی را در آن پیاده سازی کرد. ما در این مقاله قصد داریم نکاتی را در رابطه با خرید پنل خورشیدی برای باغ و هم چنین قیمت پنل خورشیدی برای باغ را شرح دهیم اگر شما هم قصد تهیه پنل خورشیدی برای باغ خود را دارید پیشنهاد ما به شما این است که ابتدا این مقاله را مطالعه فرمایید.

اجزای تشکیل دهنده پنل خورشیدی مورد استفاده در باغ

قبل از اینکه بخواهید برای خرید پنل خورشیدی برای باغ اقدام کنید بهتر است از اجزای تشکیل دهنده آن اطلاع داشته باشید تا در خرید دچار مشکل نشوید این اجزا به شرح زیر می باشد:

پنل خوشیدی

از مهم ترین اجزایی که باید خریداری شود پنل خورشیدی می باشد که وظیفه پنل خورشیدی این است که نور خورشید را دریافت کند و آن را تبدیل به جریان برق کند.

لیست محصولات پنل خورشیدی اینورترگروپ

اینورتر

از اجزای مهم دیگر که حتما باید تهیه شود اینورتر می باشد که وظیفه اصلی اینورتر این است جریان برقی (DC) که توسط پنل خورشیدی به دست آمده است را تبدیل به جریان سینوسی (AC) کند.

لیست محصولات اینورتر خورشیدی

باتری

همان طور که قبلا هم اشاره کردیم یکی از دلایلی که از انرژی خورشیدی استفاده می شود این است که خورشید در همه جا وجود دارد و دیگر محدودیتی برای تولید نور و ... وجود نخواهد داشت ولی یک مشکلی که وجود دارد این است که امکان دارد گاهی این نور موجود نباشد تا بتوان از آن برای روشنایی و ... استفاده کرد پس بهتر است جریان برقی که از قبل توسط نورخورشید تولید شده است را ذخیره کرد تا در موارد ضروری بتوان از آن استفاده کرد که برای این امر از باتری استفاده می شود.

لیست محصولات باتری خورشیدی

شارژ کنترلر خورشیدی

شارژ کنترلر خورشیدی وظیفه کنترل ولتاژ، مقدار شارژ، دشارژ باتری و ... را برعهده دارد.

منابع انرژی کمکی

جهت تامین انرژی بیشتر از منابع انرژی کمکی استفاده می شود.

خرید و قیمت پنل خورشیدی برای باغ

پنل خورشیدی برای باغ می تواند برای بخش های مختلفی همچون یخچال، شارژر، چراغ ها و ...  مورد استفاده قرار بگیرد که با توجه به این موارد خرید پنل خورشیدی برای باغ می تواند قیمت های مختلفی داشته باشد که ما در این بخش به طور تقریبی قیمت بخش های مختلفی که نیاز به پنل خورشیدی دارد را لیست کرده ایم که به شرح زیر می باشد:

- سیستم کف کش و شناور آب فشار 4 اینچی بالا 35 میلیون تومان

- سیستم روشنایی دی سی باغ 2 میلون تومان

- سیستم پر کردن تانکر آب جهت آبیاری قطره ای 5 میلیون تومان

- سیستم همه مصارف بالا و خانه 7.5 میلیون تومان البته هر چند روز یه بار سر زدن به باغ

- سیستم امنیت و حفاظت 3 میلیون تومان

البته توجه داشته باشید که قیمت های هر یک از موارد بالا براساس کیفیت و میزان کارکرد متفاوت می باشد.

تماس و مشاوره رایگان با متخصصین ما:

1 نظر

  • پیوند نظر منوچهر شکری دوشنبه, 04 اسفند 1399 13:15 ارسال شده توسط منوچهر شکری

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

طراحی و پیاده سازی M.A